تکیه بر بیرونی سرنوشت اوکراین را تعیین می کند


ساعت: 17:28
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812546

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران:

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اوکراین متکی به ناتو و آمریکا بود که امروز منجر به تهاجم خارجی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سردار سرتیپ عباس فلا صبح امروز چهارشنبه (4 اسفند) در مراسم تجلیل و تقدیم فرماندهی معظم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: استکبار جهانی بارها تلاش کرده نتایج انقلاب را به نفع خود تغییر دهد. در اوایل پیروزی انقلاب در نقاط مختلف کشور برای براندازی انقلاب اسلامی آشوب ایجاد کردند اما کشور ما بر همه این آشوب ها که ارتش نقش بسزایی در آن دارد فائق آمد.

وی گفت: اگر موضوع دفاع ملی و ملی وام گرفته و برنامه ریزی شده و بر اساس قدرت خارجی باشد، اتفاقی که برای اوکراین افتاد برای هر کشوری رخ می دهد، متکی به ناتو و آمریکا است که امروز اگر مورد حمله قرار گیرد. دفاع از سوی بیگانگان امری حیاتی و اساسی است که نباید از آن غافل شد ما باید عالمانه و با برنامه از میهن خود دفاع کنیم.

امیر سرتیپ فلا گفت: جنگ تحمیلی یکی از اقدامات استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی بود که یگان توپخانه در آن با افتخار عمل کرد. یگان های توپخانه همیشه ماموریت های رزمی انجام داده اند و هرگز استراحت نکرده اند. نیروی زمینی ارتش انسان محور بوده و بیش از 50 درصد نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران یگان های نیروی زمینی هستند.

وی گفت: امیر آذرافروز یکی از خبرنگاران توپخانه ای است که بیش از 39 سال خدمت خالصانه ماموریت های محوله را با شایستگی انجام داده است. با بدن های دیگر ایجاد شده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اما در نهایت به پیشنهاد سردار سرتیپ حیدری و موافقت امیر سرلشکر موسوی سرتیپ دوم وطن دوستی آجا در اصفهان، یزد و چهارمحال بهتیاری اعلام شد امروز ارائه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید