تگی پور، رئیس کمیته طرح های حفاظتی: دیگر به تصویب کلی طرح رای نمی دهیم

تگی پور، رئیس کمیته طرح های حفاظتی: دیگر به تصویب کلی طرح رای نمی دهیم

روز جدید : رئیس کمیسیون ویژه بررسی طرح دفاعی درباره سرنوشت طرح پس از ابطال طرح جامع توسط موسسه حقوقی مجلس گفت: این ایراد اشکال صوری است و ماهیت و محتوا ندارد. ما در حال مذاکره با هیئت رئیسه مجلس و هیئت رئیسه کمیسیون ویژه برای حل این موضوع هستیم و دیگر برنامه ای برای رای مثبت به ژنرال ها نداریم.

رضا تگی پور، رئیس کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فضای مجازی در پاسخ به این سوال که پس از لغو مصوبه کمیسیون طرح کلی قانون مجلس، سرنوشت این طرح چگونه خواهد بود. دفتر؟ وی گفت که یک موضوع رسمی از سوی نماینده مجلس مطرح شده است.

وی توضیح داد: نکته این است که نسخه جدیدی که در مورد آن صحبت کردیم (در کمیسیون به رای گذاشته شد) نسخه جدیدی است که پس از بررسی طرح در کمیسیون ویژه و ارسال آن به مرکز تحقیقات شورای اسلامی. مجمع.» یعنی این نسخه با نسخه اولی که از مجلس آمده متفاوت است.

وی ادامه داد: نماینده قوانین مجلس ایراداتی را مطرح کرد که در قالب ابتدا نسخه ای که از صحن آمده در کمیسیون رأی گیری می شد و سپس تغییرات را اجرا کنید.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فضای مجازی تاکید کرد: بنابراین این ایراد که گرفته شده کاملا صوری است نه ماهیت و محتوایی.

طبق نسخه اول که از دادگاه آمده بود، نظر اعضا را دریافت کردیم

تگی پور افزود: بحث ما این بود که از زمانی که رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رئیس مرکز ملی فضای مجازی بودند و این تصمیم با حضور آقای پورسید، معاون رئیس جمهور گرفته شد. مجمع در اولین جلسه دی ماه 1400 و سپس در جلسه نهم خطر 1400 در کمیسیون اجرای تغییرات به آن رای دادیم، بنابراین همان کاری را انجام دادیم که معاونت از قوانین مجلس مدنظر دارد و می باشد. به همان شیوه.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فضای مجازی افزود: نظرات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز ملی فضای مجازی را نیز تایید کردیم.

وی گفت: تاکید می کنم که فرم فقط یک فرم است و در محتوا اشکالی ندارد.

در حال مذاکره برای رفع ایراد صوری نایب رئیس مجلس هستیم

تقی پور بیان کرد: در حال حاضر در حال مذاکره با نمایندگان مجلس و رئیس کمیسیون ویژه برای بررسی طرح رفع این ایراد هستیم.

خبرنگار فارس پرسید: پس با توجه به این توضیحات زمانی که جلسه بعدی کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت تشکیل شود، رأی جدیدی به کلیات داده نمی شود؟

رئیس کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فضای مجازی گفت: به کلیات رای نداریم و وارد مواد طرح می شویم. ما به طور کلی به القاعده رای نمی دهیم. چون نظر اعضای کمیسیون این است که ما خودمان خواستیم این تغییرات عملی شود. بنابراین ما به طور غیرمستقیم به تغییرات رای دادیم و حالا خودمان تغییرات را تایید کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید