تیم بانوان پتانسیل درخشش در جام ملت های آسیا را دارد

ساعت: 20:45
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780214

رئیس فدراسیون بسکتبال در مراسم افتتاحیه پیراهن تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: مسابقات سختی در پیش داریم اما بسیار امیدواریم بتوانیم در این رویداد به نتیجه مطلوب برسیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، مراسم افتتاحیه پیراهن تیم ملی بسکتبال بانوان اعزامی به مسابقات B21 جام ملت های آسیا در اردن صبح امروز (9 آبان) در سالن بسکتبال آزادی برگزار شد.

دکتر رامین طباطبای رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در سال های اخیر با حضور اسپانسر ما بسکتبال کشورمان در دو رشته بانوان و آقایان تغییرات چشمگیری داشته است. امیدوارم بتوانیم با همکاری یکدیگر این موقعیت را به ویژه در بخش ملی توسعه دهیم. ما در رده B آسیا مسابقات داریم، در مسابقات غرب آسیا سوم شدیم. مسابقات پیش رو سخت است بنابراین باید با آمادگی لازم اعزام شویم و بسیار امیدواریم بتوانیم در این رویداد به نتیجه مطلوب برسیم. ایجاد شرایط مساوی بین زن و مرد.

وی افزود: خوشحالم که مسابقات لیگ خوب پیش می رود و این از همان روزهای اول جذابیت خاصی پیدا کرده است. برای بسکتبال، مسیر صاف قطعا نقطه ضعف است، اما خوب کار کردیم. آنچه بسکتبال نیاز دارد داشتن سالن دیگری است که متاسفانه با وجود پیگیری های انجام شده هنوز به آن نرسیده ایم. با دکتر سجادی درباره این اتفاق صحبت کردیم تا بتوانیم شرایط خوبی را برای بسکتبال کشور فراهم کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید