تیم حریف باید دست بالا را داشته باشد / امتیازی کسب نکند


ساعت: 17:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816477

سرمربی تیم فوتبال شهر هودرو گفت: با تغییر تاکتیک و تغییراتی که انجام دادیم، توانستیم روند مسابقه را به نفع خود تغییر دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوید سیدعباسی سرمربی تیم شهرهدی پس از تساوی تیمش مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران گفت: بازی در نیمه اول شلوغتر بود و آنطور که می خواستیم پیش نرفت. با تغییر تاکتیک و تغییراتی که داشتیم توانستیم روند مسابقه را به نفع خود تغییر دهیم.

وی افزود: موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم، به خصوص در 20 دقیقه پایانی بازی، البته از روی یک پنالتی به گل رسیدیم، اما خوب این بود که بازیکنان ما تلاش کردند و توانستیم به بازی برگردیم. بعد از آن 4 تا 5 موقعیت بالای 90 تا 80 درصد داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. از این مسابقه یک امتیاز گرفتیم که به دردمان نخورد. ما وقت نداریم که بخواهیم مساوی کنیم. بچه های ما سعی می کنند هر چه داریم در جیبمان بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال شهر هودرو درباره عملکرد تیم داوری در این دیدار گفت: نسبت به دیدارهای گذشته بهتر بود.

سیدعباسی در صحبت های شاهرو بیانی، مربی تیم فوتبال نساجی که از همان دقیقه اول بازی روی نیمکت ماشین شهر جو سختی ایجاد کرده بود، گفت: این احترام است. با این حال شما هم با ما موافقید، اتفاقی که برای تیم ما افتاد برای هیچ تیمی نیفتاد.

وی ادامه داد: باید به آقای بیانی و الهامی احترام بگذارم، اما حاکمیت این ماجرا باید دو طرفه باشد. ما هر دو مقصریم و تیم مقابل باید دست بالا را داشته باشد. این بازی ها آنقدر برای ما حیاتی است که سعی می کنم حواسم به زمین باشد. ما به همه احترام می گذاریم و فکر می کنم برای اولین بار اتفاقی بین نیمکت ما و نیمکت حریف افتاد. آقای الهامی صداقت و بیان معلم و دوست ماست و من به شخصه سعی می کنم همیشه به نیمکت حریفان احترام بگذارم چون همگی یا استاد من بودند یا همبازی من.

سرمربی تیم فوتبال شهر هودرو که در نشست خبری اعلام کرد که به خاطر اتفاقات مسابقه و موقعیت هایی که تیمش از دست داده، دچار سردرد است، تاکید کرد: فشار زیادی به من وارد می شود و خیلی هم هستم. ناراحتم چون فرصتی نمانده ما در چنین بازی هایی نیستیم و در چنین شرایطی خیلی راحت موقعیت ها را از دست دادیم و از تصمیم های اشتباهی که در شرایط حساس می گیریم بسیار ناراحت هستم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید