تیم سپاهان در پرسپولیس به نمایش درآمد

تیم سپاهان در پرسپولیس به نمایش درآمد

یکی از حساس ترین دیدارهای این فصل امروز در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر بین سپاهان اصفهان و پرسپولیس برگزار می شود. این دیدار که ساعت 16 امروز برگزار می شود، با تصمیم کمیسیون انضباطی مبنی بر حضور دو تیم در زمین بی طرف در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می شود.

سپاهان در شرایطی وارد این دیدار می شود که دو بازیکن مصدوم این تیم یعنی گلچیانی و محمدرضا حسینی با تلاش کادر پزشکی آماده هستند و یاسین سلمانی تنها غایب سپاهانی ها در این دیدار خواهد بود.

در دروازه سپاهان مثل همیشه شاهد حضور کریستوفر کنت هستیم. دروازه بان اتریشی که عملکردش در یکی دو هفته اخیر مورد انتقاد قرار گرفته، شاید جایگاه ثابتی نداشته باشد اما بعید است نویدکی در چنین دیدار مهمی تیر افقی را عوض کند.

در خط دفاعی با بازگشت گلسیانی به ترکیب اصلی، شریک او در کنار عزت الله پورگز قرار می گیرد و در جناحین مثل همیشه دانیال اسماعیلی فر و امید نورافکن بازی می کنند.

مسعود ریگی هافبک دفاعی طلایی پوش این دیدار است و در یک خط مقابل او شاهد همکاری دو بازیکن سابق پرسپولیس هستیم. سروش رفیعی به ترکیب اصلی سپاهان بازگشت و عملکرد خوب فرشاد احمدزاده در پست هافبک باعث تثبیت او در این پست شد و در غیاب یاسین سلمانی حضورش در ترکیب اصلی این قسمت از زمین تقریبا قطعی است.

شهریار مغانلو در خط حمله به عنوان مهاجم به مصاف تیم سابق خود می رود و دو بال سپاهان محمدرضا حسینی در سمت راست و سجاد شهبازاده در سمت چپ هستند.

لازم به ذکر است بازیکنانی مانند خلعتبری، رضا میرزایی و محمد کریمی نیز تعویض هایی برای نویدکیا دارند که می توانند بازی کنند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

کریستوفر کنت، عزت الله پورگز، گئورگی گلسیانی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، شهریار مقانلو و سجاد شهبازاده

دیدگاهتان را بنویسید