تیم ما متشکل از بازیکنان جوان تا 22 سال است


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815455

نشست خبری سرمربیان مسابقات فوتسال تایلند برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی سانی سرمربی تیم فوتسال زیر 19 سال ایران در نشست خبری مشترک با سرمربیان مغولستان و میانمار تاکید کرد که هدف از حضور در تیم بزرگسالان تایلند بازیکنان را برای مسابقات زیر 23 سال سال آینده آماده کند.

سانی در یک کنفرانس خبری گفت: ابتدا از تایلند به خاطر میزبانی و میزبانی این مسابقات تشکر می کنم. زمان کافی برای شرکت در این مسابقات و برگزاری اردوها را نداشتیم و به محض پایان لیگ در بیستم اسفندماه، تنها با یک جلسه ریکاوری به این مسابقات اعزام شدیم.

وی ادامه داد: در تایلند فقط یک جلسه تمرین داریم و سپس باید به مصاف حریفان اول برویم. باید توجه داشته باشم که نیمی از بازیکنان من برای اولین بار است که در یک تورنمنت خارجی شرکت می کنند. سایر بازیکنان زیر 22 سال سن دارند. همچنین 4 بازیکن از رده زیر 19 سال را با تیم به مسابقات آوردم.

سرمربی تیم فوتسال زیر 19 سال ایران گفت: در واقع این تیم را بازیکنان جوان زیر 22 سال تشکیل می دهند. هدف ما این است که این بازیکنان را برای مسابقات قهرمانی زیر 23 سال سال آینده آماده کنیم. تیم های حاضر در این مسابقات را نمی شناسیم، فقط تیم قبلی تایلند را می شناسیم.


* برگزاری جلسه هماهنگی سرپرستان تیم های شرکت کننده

جلسه هماهنگی سرپرستان تیم های حاضر در مسابقات فوتسال تایلند از ساعت 10:30 به وقت محلی با حضور بهزاد آزاد مدیر تیم ایران برگزار شد. پس از مشخص شدن مسائل مربوط به برگزاری این مسابقات، زمان برگزاری دیدار تیم ها به شرکت کنندگان در جلسه اعلام شد.

بر این اساس تیم فوتسال جوانان ایران در نخستین دیدار خود از ساعت 15 روز سه شنبه 24 اسفندماه (به وقت محلی) به مصاف تیم ملی بزرگسالان مغولستان می رود. ملی پوشان کشورمان در این دیدار با لباس سفید و دروازه بان با لباس سبز به میدان خواهند رفت.

دومین دیدار شاگردان علی سانی مقابل تیم بزرگسالان میانمار روز پنجشنبه 26 اسفندماه (به وقت محلی) از ساعت 15 برگزار می شود و لباس تیم فوتسال جوانان کشورمان نیز مشابه دیدار اول خواهد بود.

بازی های استادیوم SDC بانکوک در حال برگزاری است.


* اولین تمرین تیم ایران برگزار شد

شاگردان صانعی قبل از شروع مسابقات تایلند در سالن اصلی این مسابقات تمرین کردند. اولین تمرین تیم فوتسال جوانان از ساعت 15 به وقت محلی در سالن اصلی این مسابقات برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید