تیم ملی دختران از ششم فروردین آغاز شد


ساعت: 21:46
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817706

اولین اردوی تیم ملی والیبال دختران در سال 1401 از ششم فروردین آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اولین اردوی آماده سازی تیم والیبال نوجوانان دختر 1401 از صبح روز شنبه 6 فروردین ماه آغاز می شود و میترا شعبانیان سرمربی این تیم از 15 بازیکن دعوت کرد. اردوگاه

شقایق حسنخانی، ستایش هادی، زهرا محمدزاده، دیانا رشیدی، هلیا پیری، هدیه طالعی، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی، مریم محمدی، آسیه حسنی، آتنا شادکین، پریا فعل، ساداش نستا درشا و نستا دلیس.

محبی نجفی زاده به عنوان سوپروایزر، میترا شعبانیان (سرمربی)، اعظم ایدی و صفورا گل افشان (مربی)، شبنم ملکی (مربی بدنساز)، ایمان شاهمرادزاده (آنالیزور)، اکرم حبیبولوی (فیزیوتراپ) و فاتچم تاتچم مطمی به عنوان فاتحم حاتمی.

این مرحله از تمرینات تیم ملی نوجوانان دختر تا شنبه 20 فروردین ماه در کمپ چمران واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران و پژوهشگاه نفت برگزار می شود.

تیم ملی والیبال دختران ایران خود را برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 آماده می کند و تاکنون 10 مرحله اردویی را برگزار کرده است.

این مسابقات از 16 تا 23 خردادماه به میزبانی ازبکستان برگزار می شود و تیم جوانان دختر ایران در گروه A با ازبکستان، تایلند، کره جنوبی و استرالیا همگروه خواهد بود.

شاگردان میترا شعبانیان در روز اول مرحله گروهی به مصاف استرالیا می روند و در روز دوم استراحت خواهند کرد. تیم ملی دختران ایران در روزهای سوم تا ششم به ترتیب با تیم های تایلند، کره جنوبی و ازبکستان دیدار خواهد کرد.

حضور در جام کورنشیا ایتالیا که از 27 تا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود از دیگر برنامه های تدارکاتی این تیم قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید