تیم ملی در دیداری دوستانه مقابل اوکراین شکست خورد


ساعت: 23:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890471

تیم ملی والیبال ایران در دیداری دوستانه با نتیجه 3 بر یک مغلوب اوکراین شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که برای حضور در جام واگنر و جام جهانی در شهر کراکوف مستقر است، امشب از ساعت 17 به وقت محلی در دیداری تدارکاتی به مصاف اوکراین رفت.

در این دیدار که در سالن مصیر شهر رادوم برگزار شد شاگردان بهروز آتای با امتیازهای 3 بر 1 و 29 بر 27، 26 بر 28، 37 بر 35 و 25 بر 19 مغلوب حریف شدند.

محمد طاهر وادی، امین اسماعیل نژاد، امیرحسین توته، میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، علی اصغر مقدار و محمدرضا حضرت پور ترکیب اصلی تیم ایران در این دیدار بودند.

عطایی در این مسابقه در چند نوبت از تمامی بازیکنان تیمش استفاده می کند تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری دست یابند.

ملی پوشان کشورمان برای برگزاری این مسابقات مسافتی حدود 4 ساعت از شهر کراکوف را با اتوبوس طی کردند.

میلاد عبادی پور، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، علی اصغر مجدار، مهدی جلوه، امیرحسین توته، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، محمدرضا حضرت پور و محمدرضا موذن بازیکنانی هستند که هم اکنون در لهستان حضور دارند. بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع کیان (مربی)، حسین حوریانی (آنالیزور)، رضا کلی پور (دکتر) و یاناس (بدنساز) نیز اعضای تیم ملی هستند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان با حضور چهار تیم از ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین از 27 تا 29 مردادماه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید