تیم والیبال بانوان سردار آزمون با چنین قراردادهایی؟

تیم والیبال بانوان سردار آزمون با چنین قراردادهایی؟

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران که در حال حاضر در لورکوزن آلمان حضور دارد به غیر از فوتبال به دو سه رشته ورزشی دیگر هم مشغول است که از کودکی به آن علاقه مند بوده است. او مانند بسیاری از اهالی گنبد عاشق اسب و والیبال است و در کنار فوتبال این روزها به صورت حرفه ای به این دو رشته ورزشی می پردازد. نه به این معنا که خودش شانس حضور در مسابقات سطح بالا و حرفه ای این دو حوزه را داشته باشد، بلکه تیم هایی را در این دو حوزه ایجاد کرده و مالکیت آنها را بر عهده گرفته است.

سریک نام اسب معروف سردار آزمون است که در مسابقات بین المللی شرکت می کرد. او به غیر از سریک چند اسب گران قیمت دیگر نیز دارد که با استخدام مربیان برتر سعی در توسعه و پیشرفت آنها در این ورزش دارد. ماجرای اسب های سردار آزمون چندان هم تازگی ندارد. او سال هاست که در این زمینه فعالیت می کند و با یک جستجوی ساده به راحتی می توانید قیمت و نام اسب های سردار آزمون و تاریخچه مسابقه آن ها را پیدا کنید. کار جدیدی که سردار بیش از پیش از او محک زد و از او تمجید کرد، تاسیس و تشکیل تیم والیبال بانوان در گنبد است. تیمی به نام سریک معروف.

سردار آزمون ایده راه اندازی تیم والیبال بانوان سریک را به پدرش خلیل آزمون داد. پدری که خود مدتها دستی در والیبال دارد، ایده پسرش را مناسب دید و حالا به همراه سایر اعضای خانواده تیم والیبال بانوان سریک تشکیل شد و اتفاقاً با وجود عمر کوتاهش، موفقیت های زیادی به دست آورد. آزمون پدر سردار می گوید ایده تشکیل این تیم در گفتگوی والیبال با سردار به وجود آمد. سردار فکر می کند که بانوان ورزشکار گبندی محروم هستند و بهتر است برای آنها تیم والیبال درست شود. آنها ابتدا تیم را با چهره های بومی شروع می کنند و پس از موفقیت در مسابقات استانی وارد مسابقات لیگ کشور می شوند.

از اینجا به بعد همه چیز حرفه ای تر شد. تیم سریک با مشورت افراد صاحب نام به تدریج ساختار خوبی ایجاد کرد و علاوه بر بازیکنان بومی، چند بازیکن باتجربه از استان های دیگر را نیز به خدمت گرفت. اتفاقاً سریک با مالکیت سردار آزمون، مشاوره پدر و نظارت خواهر سردار آزمون توانست در یک چشم به هم زدن به تیمی قدرتمند در لیگ والیبال بانوان ایران تبدیل شود. آنها حتی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و حالا باید از این فصل در لیگ برتر والیبال بانوان ایران شرکت کنند. سردار آزمون از زمان ایجاد این تیم تاکنون کوشا بوده و حتی در استوری های اینستاگرامی خود به مسئولان بانوان فدراسیون والیبال ایران و تیم ملی توجه داشته و از آنها خواسته است که مراقب بازیکنان مستعد تیمش باشند. . در مورد این تیم و به خصوص حقوقی که به بازیکنان می دهند صحبت های زیادی شده است. برخی دلیل موفقیت سریک را سرمایه گذاری خوب سردار آزمون می دانند اما پدرش در گفت و گو با یک روزنامه ورزشی این موضوع را تکذیب کرد و گفت بیشترین مبلغی که به بازیکنان تیمش می دهد هشت میلیون تومان است. او گفت که دو بازیکنش این رقم را دریافت کردند و بقیه نزدیک به پنج میلیون تومان. البته این رقم برای لحظه راه اندازی است چرا که این ارقام در زمان برگزاری بازی فینال لیگ 1 50 درصد افزایش یافته است و حالا که تیم آنها قهرمان لیگ شده است، جدا از خریدهای خوب در سطح ملی. ، دستمزدها را هم افزایش دادند. هدف سردار آزمون اکنون کسب عنوان قهرمانی تیمش در لیگ برتر ایران است. این مشکلی است که خواهر سردار آزمون مسئول سریک نیز به آن اشاره می کند.

سولماز آزمون می گوید: پس از صعود به لیگ برتر تمام انرژی خود را صرف بستن یک تیم قدرتمند کردیم. تاکنون چند بازیکن باتجربه و ملی پوش و استعدادهای بومی و تعداد زیادی از بازیکنان فصل قبل را جذب کرده ایم. تلاش می کنیم تیم قدرتمندی تشکیل دهیم و مطمئن باشید حرفی برای گفتن خواهیم داشت. ما نماینده پایتخت والیبال ایران در لیگ برتر هستیم. سردار، پدرم، مادرم، دایی طاهر آزمون، آناهیتا کریمی، شمس الدین و ایلیا چرکازی و بازیکنان، کادر فنی و مسئولان تیم واقعا برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنند. هدف اصلی ما موفقیت در لیگ برتر است. سردار هم همین میل را دارد و مدام به تیم انگیزه و روحیه می دهد. امیدوارم لیگ برتر را با رتبه خوبی به پایان برسانیم. با انگیزه ای که در کادر فنی و بازیکنان می بینم، رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.

منبع: روزنامه کوسه

دیدگاهتان را بنویسید