ثبت اعتراض 30 درصد معلمان به رتبه بندی فرهنگیان

ثبت اعتراض 30 درصد معلمان به رتبه بندی فرهنگیان

علی محدی در جلسه شورای معاونت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فرآیند رتبه بندی یکی از مهمترین اقداماتی بود که وزارت آموزش و پرورش پس از 11 سال اجرا کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه معلمان باید حق و حقوق واقعی خود را اعطا کنند، گفت: هنوز در مرحله برقراری رتبه بندی هستیم و برخورد جدی با اعتراضات ادامه دارد.

وی با اشاره به وجود خلاهایی در روند اجرای رتبه بندی افزود: این موارد در حال رسیدگی است و اسناد معترضان مجدداً در کمیسیون حسابرسی استانی و کشوری بررسی می شود.

موحدی افزود: در استان بوشهر کمتر از 30 درصد معلمان اعتراض خود را به روند رتبه بندی ثبت کرده اند و بر اساس بررسی های انجام شده عمده مشکلات رتبه بندی عدم بارگذاری صحیح مدارک توسط همکاران است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: افراد فاقد رتبه به طور موقت رتبه 1 محسوب می شوند که رتبه نهایی آنها پس از رسیدگی به ایرادات مشخص می شود.

وی با بیان اینکه 14 هزار و 419 نفر در بوشهر مشمول طرح رتبه بندی هستند، گفت: یک هزار و 59 نفر 23.8 درصد و 2 هزار و 134 نفر به ترتیب 59.16 درصد مشمولان این قانون شامل رتبه های 1 تا 2 هستند. طرح.

موحدی ادامه داد: 4806 نفر یعنی . 36.37٪، 1437 نفر، یعنی. 11،17 و 36 نفر، یعنی. 27 درصد به ترتیب از سه تا پنج رتبه بندی شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 3 هزار و 391 نفر که 36.66 درصد است رتبه ای ندارند و برای این افراد رتبه 1 موقت در نظر گرفته می شود.

وی خاطرنشان کرد: در طرح رتبه بندی اولین معیار ارتقای جایگاه معلمان و سپس بهبود وضعیت مالی است.

دیدگاهتان را بنویسید