ثبت بیش از 7 هزار پرونده تخلف اقتصادی از طریق سامانه 124/ گرانفروشی و عدم توزیع گاز مایع از عمده تخلفات است.


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921376

مدیرکل صنایع، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

ایرج حسن پور گفت: در 9 ماه گذشته 7920 فقره تخلف اقتصادی از طریق سامانه 124 به ثبت رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، ایرج حسن پور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بیش از 17 هزار و 879 گزارش مردمی از طریق سامانه 124 مرکز مدیریت یکپارچه ارائه شده است. برای پاسخگویی و نظارت اداره کل صمت استان پاسخ داده است.

مدیر کل صامت استان بیان کرد: طی 9 ماهه امسال به 17 هزار و 879 گزارش مردمی توسط مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و نظارت بر خدمات این اداره کل با شماره 124 پاسخ داده شده است.

وی افزود: از مجموع تماس های دریافتی در این مدت 7 هزار و 920 تماس منجر به ثبت تخلف شد و مابقی تماس های دریافتی با راهنمایی کارشناسان این مرکز پاسخ لازم را دریافت کرد که 44 درصد از این تماس ها منجر به ثبت نام شد. از تخلفات

حسن پور همچنین گفت: بیشترین گزارش های دریافتی از طریق این مرکز در مدت زمان اعلام شده مربوط به گرانی اقلام به ویژه مواد غذایی و خوراک، روغن و عدم رعایت ساعات کاری نانوایی ها و توزیع گاز مایع است.

مدیرکل صامت استان گفت: در بازه زمانی 9 ماهه امسال یک هزار و 644 بازدید از این مرکز انجام و کلیه گزارشات و درخواست ها به کارشناسان مربوطه در بخش های مختلف تولید، بازرگانی و بازرسی و نظارت ارسال شد. بررسی توسط کارشناسان مربوطه

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین و عمده ترین چالش های پیش روی دولت بحث پاسخگویی است و هر دستگاهی باید در قبال افراد، گروه ها و سازمان ها پاسخگو باشد، خاطرنشان کرد: کاهش نارضایتی عمومی در بین مردم و مسئولان، تسهیل در امر مردم وجود دارد. امور و استفاده دولت از حمایت عمومی در تصمیم گیری.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید