در سامانه 124 بیشترین شکایت از تخلفات صنفی است


ساعت: 08:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917285

یکی از مسئولان مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و نظارت بر خدمات سازمان صمت گفت: بیشترین شکایات ثبت شده در این سامانه تخلفات تجاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محبوبه گودرزی اردکانی رئیس مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و نظارت بر خدمات سازمان صمت در گفتگو با خبرنگار شیرازه به وظایف این حوزه اشاره کرد و گفت: در گذشته سامانه 124 تنها مسئولیت تخلفات صنفی را برعهده داشت اما اکنون تمامی تخلفات سازمان صنعت، معدن و تجارت شامل می شود.

وی افزود: همچنین از طریق این سامانه است که تمامی شکایات و درخواست ها بررسی و به مسئولان مربوطه ارجاع می شود و مسئولان بررسی های لازم را انجام می دهند. علاوه بر این، این سیستم از چندین پلتفرم تشکیل شده است.

گودرزی اردکانی بیان کرد: 124 تخلف اداری و سازمانی در سامانه وجود دارد و این سامانه به سه دسته پاسخگویی، شخصی و مکاتبه ای تقسیم می شود که از ساعت 20 تا 22 مشکلات به صندوق صوتی منتقل می شود.

مسئول مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و نظارت بر خدمات سازمان صمت در پایان افزود: بیشترین شکایات ثبت شده در این سامانه تخلفات صنفی بوده و با توجه به تورم و تغییرات نرخ، تعداد تخلفات صنفی ثبت شده بیشتر از سایر حوزه ها بوده است. .

وی بیان کرد: از آغاز به کار مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و نظارت بر خدمات در استان فارس (20 اردیبهشت) به صورت متمرکز در مرکز استان، 23 هزار و 752 تماس شکایت در حوزه های مختلف در این مرکز ثبت و پاسخ داده شده است. برخی از آنها مسیریابی شدند و تماس‌های منطقه سکوت به‌عنوان بلیت ثبت و برای پیگیری به واحدهای مرتبط ارسال شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید