نانوایی های روباز در دسترس سازمان های نظارتی/ سامانه 124 آماده ثبت شکایات به شهروندان است.


ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876727

پس از گلایه شهروندان از وضعیت نانوایی های استان؛

منصور عدل، مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در آینده نزدیک با برنامه ریزی های انجام شده، پخت در فضای باز نیز زیر نظر مناطق نظارتی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، در پی تماس شهروندان مبنی بر اینکه نانوایی های در فضای باز نان سنگک را با قیمت هشت هزار تن و کمتر از گذشته و کیفیت پایین می فروشند، مردم به سراغ مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان رفتیم. جهاد کشاورزی روستا به بررسی این موضوع بپردازد.

منصور عدل با بیان اینکه نانوایی های آزاد در اتحادیه نانوایی ها نیستند، به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر نظارتی از سوی جهاد کشاورزی و سایر واحدهای نظارتی برای این نانوایی ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه 8 هزار تن نان سنگک تحت هر شرایطی غیر موجه بوده است، گفت: در صورت وجود شکایت در پرونده دستور بازرسی و ضایع نشدن حق مردم را خواهیم داد.


این مسئول گفت: در استان نیز اداره تنظیم بازار استان در حال انجام برنامه ریزی در این زمینه است تا در آینده این نانوایی ها زیر نظر جهاد کشاورزی و سایر حوزه های نظارتی قرار گیرند.

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه به دلیل اینکه این نانوایی ها شغل های زیادی ایجاد کرده اند و بیشتر آنها سرپرست خانوار هستند و سلیقه مردم نسبت به این نانوایی ها بیشتر است، گفت: . : در این بخش بسیار مشکل است اما در صورت وجود شکایت در موردی در این زمینه دستور بازرسی صادر می شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح احیای یارانه آرد و نان در منطقه باعث تغییر وضعیت نانوایی ها و کاهش صف ها می شود، گفت: در روزهای آینده قطعا این مشکل حل و تکلیف همه نان ها خواهد شد. واحدها مشخص خواهد شد.

عدل خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در این خصوص به سامانه 124 شکایت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید