ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد از امروز آغاز می شود


ساعت: 08:40
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819618

ثبت نام آزمون ورودی دوره اول و دوم دبیرستان های استعدادهای درخشان از سال تحصیلی 1402-1401 از امروز 16 فروردین ماه آغاز و تا 25 این ماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با توجه به “دستورالعمل آزمون ورودی دوره اول و دوم متوسطه مدارس استعدادهای درخشان از سال تحصیلی 1401-1401” ثبت نام از داوطلبان شرکت در آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت دهم. درجه بندی از سه شنبه 15 فروردین لغایت پنجشنبه 4 فروردین ماه از طریق سامانه ثبت نام azmoon.medu.ir انجام می شود.

بر اساس این دستورالعمل کلیه مراحل اعم از ثبت نام اینترنتی متقاضیان، صدور اقلام پیش آزمون، چاپ، بسته بندی و ارسال پرسشنامه بر اساس منطقه بندی، تصحیح کاربرگ ها، اعلام نتایج و پاسخگویی به درخواست تجدیدنظر باید به صورت متمرکز انجام شود. مسئولیت برگزاری دقیق و بهینه این امتحانات در استان بر عهده مدیرکل آموزش و پرورش است.

آزمون ورودی پایه هفتم ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 26 خرداد و آزمون فارغ التحصیلی پایه دهم ساعت 9 صبح روز جمعه 26 خرداد ماه برگزار می شود.

در صورت بروز مشکلات ناشی از شیوع بیماری عروق کرونر، این تاریخ بنا به تشخیص ستاد ملی تاج گذاری ممکن است تغییر کند. لذا لازم است داوطلبان به اطلاعیه های سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان که از طریق سایت sampad.medu.ir منتشر می شود توجه کنند.

متقاضیان می توانند برای اطلاع بیشتر از شرایط ثبت نام، محتوای آزمون ها و قوانین و نحوه انتقال و … این فایل را مطالعه کنند.

انتهای پیام/
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید