ثبت نام کلاس اولی ها از 8 خرداد آغاز می شود

ثبت نام کلاس اولی ها از 8 خرداد آغاز می شود

روز جدید : دبیر ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از آغاز ثبت نام کلاس اولی ها از هشتم خرداد ماه خبر داد.

سیامک مهدی کار، رئیس واحد سنجش و ارزیابی شکایات اداره کل آموزش و پرورش و دبیر اداره ثبت احوال استان با تاکید بر اهمیت فراهم شدن شرایط لازم برای ثبت نام دانش آموزان و لزوم احترام به ارباب رجوع و مراجعین و آمادگی کامل برای مدرسه در این راستا زمان ثبت نام دانش آموزان را آغاز روز یکشنبه 29 خرداد 1401 اعلام کرد.

وی با تاکید بر رعایت الزامات قانونی در زمان ثبت نام خاطرنشان کرد: قانع سازی خانواده ها در اولویت اول ثبت نام است.

در ادامه مهدیکار بر لزوم فراهم شدن شرایط مطلوب در مدارس برای تکریم ارباب رجوع و تکریم والدین توسط کارکنان ثبت نام تاکید کرد.

وی افزود: ثبت نام یکی از مهمترین برنامه های آموزشی قبل از شروع سال تحصیلی است که اجرای صحیح آن می تواند دغدغه های خانواده را کاهش دهد و ثبت نام دانش آموز نمونه درخشانی از خدمت به مردم است و دلیلی برای عدم ارائه آن وجود ندارد. خدمات مناسب.توصیه قابل قبول نیست.

این مسئول ادامه داد: در ثبت نام باید مشکلات خانواده ها در نظر گرفته شود اما محدودیت و ظرفیت مدارس و موقعیت جغرافیایی دانش آموزان مبنای انتخاب مدرسه و اولویت ثبت نام است.

مهدیکار اجرای عدالت آموزشی را مستلزم رعایت ضوابط ثبت نام از سوی والدین و همکاران دانست.

رئیس اداره ارزیابی طرح و پاسخگویی به شکایات استان بر لزوم رعایت قوانین و مقررات و همراهی والدین برای افزایش مشکل ثبت نام توسط کلیه همکاران اداری و آموزشی تاکید کرد.

مهدیکار دبیر ستاد ثبت نام استان در این نشست گفت: برای ارتقای آنها و جایگاه اجتماعی آموزش و پرورش نیازمند پاسخگویی مستمر و قانع کننده از سوی مردم هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید