پذیرش 27 هزار دانش آموز کلاس اولی در مدارس استان بوشهر/ دستور ثبت نام شکایات والدین صادر شد.


ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897697

محدی گفت: همزمان با افتتاح مدارس در مهرماه 300 کلاس درس اضافه می شود و بر اساس آمار 27 هزار کلاس اولی خواهیم داشت و از این آمار بیش از 26 هزار نفر در آزمون سنجش سلامت قبول شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ علی محدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع خبرنگاران در خصوص بازگشایی مدارس استان بوشهر گفت: بر اساس آمار رسمی 96 درصد دانش آموزان در کلیه مدارس دولتی، غیردولتی و غیرانتفاعی استان بوشهر ثبت نام کرده اند. درصد باقی مانده از کسانی که موفق به ثبت نام نشدند، افرادی بودند که یا ثبت نام نکردند یا کلاس نهم بودند.

موحدی افزود: دفترچه راهنمای تحصیلی دانش آموزان پایه نهم به زودی منتشر می شود.

وی با بیان اینکه 207 هزار دانش آموز در مدارس دولتی استان بوشهر تحصیل می کنند، گفت: حدود 198 هزار دانش آموز جذب شدند و 97 درصد از مشمولان رتبه بندی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با افتتاح مدارس در مهرماه 300 کلاس درس اضافه می شود و طبق آمار در پایه اول 27 هزار کلاس خواهیم داشت و از این آمار بیش از 26 هزار کلاس داریم. افراد آزمون سنجش سلامت را پشت سر گذاشته اند.

موحدی با اشاره به شکایت والدین مبنی بر اخذ وجه هنگام ثبت نام، تاکید کرد: در حال حاضر شکایات محدودی مبنی بر اخذ وجه از والدین هنگام ثبت نام دانش آموزان در مدارسی که در حال بررسی است، اعلام شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید