ثبت نام 24 هزار و 796 دانش آموز کلاس اولی در استان اردبیل


ساعت: 11:30
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895243

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد:

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از ثبت نام نزدیک به 25 هزار کلاس اولی در سال جاری خبر داد و گفت: جشنواره گل و غنچه 9 شهریورماه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ماوحید خدابنده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در جمع خبرنگاران از ثبت نام 24 هزار و 796 دانش آموز پایه اول ابتدایی پیش از ظهر امروز خبر داد و گفت: امسال نزدیک به 25 هزار دانش آموز در استان اردبیل به صورت رسمی وارد مدارک تحصیلی شدند. چرخه آموزش، آموزش و پرورش تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه 9 هزار و 87 نفر از دانش آموزان کلاس اولی دختر و 9 هزار و 680 نفر پسر هستند، گفت: طی روزهای آینده و پس از نهایی شدن مراحل ارزشیابی باقی مانده دانش آموزان پیش ثبت نام شده، آمار نهایی و نهایی اعلام و اعلام می شود. ارائه شده است.

خدابنده با بیان اینکه شروع رسمی کلاس های ابتدایی با توجه به تعطیلات مهر اول از مهرماه آغاز می شود، گفت: جشنواره رنگ ها (ویژه دانش آموزان ابتدایی) و غنچه ها (کودکان پیش دبستانی) احتمالا در 9 شهریورماه برگزار می شود.

به گزارش خدابنده، سه هزار و 910 دانش آموز کلاس اولی که سال قبل کلاس پیش دبستانی را سپری نکردند، کلاس های آمادگی یک ماهه پیش دبستانی خود را در 207 کلاس از اواسط مرداد تا نیمه شهریور برای آمادگی بیشتر آغاز کردند. به شروع رسمی کلاس های مهر پرمهار و نیشات خوش آمدید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید