جادوی سیاه کتامین روز جدید

جادوی سیاه کتامین روز جدید

کوکائین و هروئین از داروهای پودری شناخته شده ای هستند که خرخر می کنند و کمتر کسی به جز در داروخانه های دامپزشکی نام کتامین را شنیده است. “این یک پودر سفید است، قبل از اینکه بتوانید آن را بو کنید، ابتدا باید با لبه کارت صیقل داده شود.” برای من کافی است که نیمی از آن جمله را بشنوم تا گوش هایم را برای شنیدن بقیه حرف های دو نوجوان بالا ببرم. .

مهسا کسنوی: کوکائین و هروئین از داروهای پودری شناخته شده ای هستند که خرخر می کنند و شاید کمتر کسی نام کتامین را شنیده باشد مگر در داروخانه های دامپزشکی. “این یک پودر سفید است، قبل از اینکه بتوانید آن را بو کنید، ابتدا باید با لبه کارت صیقل داده شود.” برای من کافی است که نیمی از آن جمله را بشنوم تا گوش هایم را برای شنیدن بقیه حرف های دو نوجوان بالا ببرم. . حال و هوای آن با هر چیزی که قبلاً اجرا کرده ام متفاوت است، ملودی آن نیز ترکیبی است، شما را به فضا می برد، مثل این است که شنا می کنید. بعد از زدن قارچم می خواهم یک توهم زا جدید امتحان کنم. با کمی تردید به من اعتماد می کنند و شماره ساقی را به من می دهند.

مثل کتامین

کتامین به عنوان بی حس کننده در پزشکی و دامپزشکی استفاده می شود. گاهی اوقات از کتامین برای درمان افسردگی در پزشکی استفاده می شود. اما اخیراً این ماده در بین جوانان به عنوان یک ماده توهم زا به صورت تزریقی، استنشاقی (دمی) و خوراکی (مخلوط در نوشیدنی) مورد استفاده قرار گرفته و طرفدارانی پیدا کرده است. درست است که کتامین به عنوان یک ماده غیر مخدر معرفی شده است، اما مصرف آن در دوزهای کم مشکلاتی مانند سرگیجه، احساس جدایی از بدن، لکنت زبان، نیستاگموس (حرکات تکراری و کنترل نشده چشم)، مشکلات توجه، یادگیری و حافظه، توهم تا یک ساعت و مشکلات تنفسی.

همچنین، دوزهای بالا می تواند منجر به اسپاسم یا ضعف عضلانی شود و باعث اختلال در تعادل، اختلالات بینایی و گفتاری و توهمات قوی شود که با محرک های محیطی بدتر می شود. کما و بیهوشی عمیق، توهمات و احساسات خارج از بدن (K-hole) یا تجربیات نزدیک به مرگ اغلب به عنوان رویدادهای خطرناک در دوزهای بالا گزارش می شوند. گاهی اوقات افراد از کتامین با داروهای دیگر مانند ریتالین، آمفتامین ها، مت آمفتامین یا کوکائین استفاده می کنند که می تواند منجر به مصرف بیش از حد یا مرگ شود.

اسب را بخوابان

با تماس با چندین داروخانه دامپزشکی و پرسیدن در مورد کتامین، خوشبختانه یک پاسخ معمولی دریافت کردم: “آیا نسخه ای از دامپزشک دارید؟”.

من با یک دامپزشک در مورد استفاده از کتامین در حیوانات صحبت می کنم: “کتامین یک عنصر اصلی در پروتکل های بیهوشی دامپزشکی در سراسر جهان است و بیشتر برای بیهوشی تزریقی و مدیریت درد در اسب ها استفاده می شود، اما در بیهوشی سایر افراد نیز استفاده می شود. حیواناتی مانند سگ و گربه و مقدار آن بسته به جثه حیوان متفاوت است.این دامپزشک درباره تقاضای کتامین از سوی جوانان می گوید: خیلی ها روزانه تلفنی یا حضوری به دنبال کتامین هستند اما چه دامپزشکی. نمی داند که این ماده مانند بسیاری از داروهای بیهوشی به عنوان توهم زا در بین جوانان رایج است.

رقصیدن در اتاق عمل با سرم حقیقت

از یک متخصص بیهوشی در مورد تاثیر کتامین در بیهوشی بیماران پرسیدم. این متخصص استفاده از کتامین در برخی جراحی ها را تایید کرد و گفت: کتامین دارای مزایای متعددی است که باعث استفاده از آن در بسیاری از جراحی ها شده است. تزریق این دارو برای بیماران مبتلا به فشار خون پایین انتخاب خوبی است زیرا تنها دارویی است که فشار را بالا می برد.

کتامین هیپوتونیک (محلولی که غلظت اسمزی آن کمتر از خون است) نامیده می شود و مزیت دیگر آن این است که برخلاف پروپوفول (بیهوش کننده)، تنفس را قطع نمی کند و خون رسانی به مغز را مختل نمی کند.

وی درباره تجربه بیهوشی چند بیمار مبتلا به کتامین می گوید: بسیاری از پرسنل درمان در مورد سرم کتامین حقیقت را می گویند زیرا بیماران پس از تزریق این دارو حالت عجیبی و هذیان را تجربه می کنند و اگر از آنها بپرسید به آنها می گویند. حقیقت.”

او اثر بیهوشی کتامین را در قالب تصویر نشان می دهد: بیماری که چشمانش باز است از پشت بی حس می شود و کتامین تزریق می شود، این فرد با شنیدن موسیقی وارد فاز دیگری می شود و شروع به رقصیدن می کند.

من موسیقی را دیدم، اما ناگهان فلج شدم!

ایمان 19 ساله و دانش آموز با سابقه قارچ و ال اس دی است. اما او معتقد است فاز کتامین با همه اینها متفاوت است و هرگز نتوانسته صدای موسیقی را با هیچ محرکی ببیند! اما کتامین او را به آن نقطه رساند. از او می پرسم که آیا تا به حال تجربه بدی با کتامین داشته است یا خیر و می گوید: «یکی از اولین بارهایی که کتامین مصرف کردم، در چند دقیقه اول پر انرژی بودم و احساس خوبی داشتم، رنگ ها و نورها متفاوت بودند، تا اینکه همه چیز ناگهان احساس خشکی کردم، انگار فلج به دنیا آمده بودم و نمی توانستم حرف بزنم. تقریباً یک ساعت همینطور بودم، بعد از یک ساعت به حالت عادی برگشتم.» ایمان ادامه می دهد: «بچه ها گفتند چون زیاد می زدم، این اتفاق برایم افتاد و شانس آوردم که بیهوش نشدم. از او می پرسم بعد از این اتفاق هنوز کتامین مصرف می کنی؟ می گوید: فاز خیلی خوب است، بهتر از اسید است، اما راستش را بخواهید می ترسم و کمتر بازی می کنم.

K hole k hole و دیدن موجودات عجیب و غریب

نوید 21 سالشه و قبل از هر توضیحی میگه من خیلی وقته کاربر نبودم شاید اشتباه میکنم. این فقط یک تجربه است.» او ادامه می دهد: «سفر سختی بود. احساس می کردم روحم از بدنم جدا شده است، زمان و مکان از دستم خارج شده است و به داخل یک گودال یا سیاه چاله رفتم و دیدم. توهمات و موجودات عجیب و ترسناک زندگی می کنند این حالت حدود 40 دقیقه طول کشید بعداً متوجه شدم که دوز زیادی مصرف کرده ام و به حالتی که در آن بودم سیاه چاله یا k-hole می گویند که در دوزهای بالا اتفاق می افتد.

بدون کوکائین

سنا 34 ساله است و از همسرش جدا شده و دلیل آن را اعتیاد همسرش عنوان می کند. او می گوید: مشکل مالی نداشتیم اما هر چه پول داشت خرج خودش و دوستانش کرد و اصرار داشت که اعتیاد ندارد. از او می‌پرسم به چه چیزی معتاد بود، می‌گوید: «گفت که در حال کوک کردن است. البته او طرفدار مواد توهم زا مثل اسید هم بود. او اخیراً از روش خاصی برای تبدیل یک ماده مخدر مایع به پودر سفید و مخلوط کردن آن با کوکائین و استفاده از آن استفاده کرده است. بعدا متوجه شدم اسم این مایع کتامین بود و از داروخانه دامپزشکی گرفت و کوکائین نداشت و ریتالین را با کتامین مخلوط کرد و خرخر کرد.

700 تا 1360 موجود داریم

بعد از خوردن چند بوق جواب می دهد. خودم را معرفی می کنم و می گویم کتامین می خواهم و قیمت ها را می پرسم، می گوید 700 تومان تا 1360 هزار تومان موجود داریم و لیست کتامین های موجود را مانند منوی رستوران می خواند.

تنوع منو گیج کننده است. جالب اینجاست که خدمات قبل و بعد از فروش این مواد از بسیاری از کالاها بیشتر است. چون وقتی فروشنده می فهمد این اولین تجربه من است، چندین فیلم آموزشی از نحوه استفاده تا فواید درمانی کتامین برای من می فرستد!

فریب ویدیوهای یوتیوب را نخورید

اخیرا برای درمان افسردگی از روشی به نام کتامین تراپی استفاده می شود و ویدئوهای زیادی از این روش در شبکه های اجتماعی یافت می شود، معمولا بسیاری از ساقی ها یا مصرف کنندگان این ماده توهم زا سعی می کنند با مراجعه به این فیلم ها مردم را متقاعد کنند که بی ضرر بودن کتامین را نشان دهند. یکی از عصب‌روان‌شناسان درباره کتامین‌درمانی می‌گوید: «کتامین‌درمانی اولین انتخاب برای افسردگی نیست و معمولاً زمانی استفاده می‌شود که درمان‌های دیگر شکست خورده باشند. این روش فقط علائم را برای مدت معینی بهبود می بخشد و البته این روش باید زیر نظر متخصص مغز و اعصاب و روانپزشک و در کلینیک های دارای مجوز انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید