جامعه جهانی شیرخوارگان حسینی نشانه اصالت سیدالشهدا (علیه السلام) است.


ساعت: 15:49
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1888074

سید علی سلیلی با اشاره به اینکه جامعه جهانی شیرخوارگان حسینی نشانه حقانیت سیدالشهدا(ع) است، گفت: زنان فرمانده جنگ فرهنگ هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید علی سلیلی صبح امروز در اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی فریدونکنار که در مسجدالحرام آن شهر برگزار شد، اظهار کرد: در حالی که دشمنان اهل بیت در صدد خاموش کردن نور خدا برآمدند. اینک شاهد جهانی شدن شیرخوارگان حسینی هستیم که نشان از حمایت خداوند از انصاف سیدالشهد علیه السلام است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ملزومات اطاعت از خدا این است که عمل کنی و دین خدا را ادا کنی و امام حسین (ع) مصداق بارز اطاعت از خداست.

استاد ناحیه و دانشگاه تصریح کرد: به یاری خون شهدا، موضوع جنگ نظامی توسط دشمن در جمهوری اسلامی به فراموشی سپرده شده است و شهامت این کار را ندارند.

سلیلی با بیان اینکه دشمن به دنبال جنگ فرهنگی همه جانبه با ابزارهای اقتصادی و فناوری است، گفت: در این جنگ ترکیبی نقش زنان بسیار مهم و حیاتی است.

وی تاکید کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی و روانی فراوانی که هدف اصلی آن خانواده ها هستند، زنان نقش مهمی را ایفا کرده اند و فرماندهان جنگ فرهنگ هستند چرا که هیچ کانونی مهمتر از کانون خانواده نیست.

استاد ناحیه و دانشگاه یادآور شد: برگزاری مجالس مختلف از جمله سلام فرمانده و شیرخوارگان حسینی توانست گام مهمی در تربیت نسل انقلابی و اسلامی کودکان بردارد.

سلیلی با اشاره به اینکه موضوع خانواده در کشور ما سرکوب شده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه آمار طلاق در استان مازندران بسیار بالاست و نهادها و خانواده های مختلف باید بیشتر به فکر این معضل باشند.

این استاد ناحیه و دانشگاه توجه به بنیان های خانواده را مهم دانست و اظهار داشت: یکی از شاخص های جامعه سالم وجود جمعیت مطلوب است که متاسفانه تعداد فرزندان در کشور ما بسیار است. پایین است و زنان باید در حوزه تولد گام بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید