جانبداری در رسانه ای شدن سفر رئیس مجلس به کهگیلویه و بوبیراحمد


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881408

عدم اطلاع رسانی حاد و عدم هماهنگی مجموعه رسانه ای استانداری گلایه خبرنگاران پرتلاش و دلسوز کهگیلویه و بویراحمد را بیشتر نمایان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ از صبح امروز همزمان با سفر محمدباقر قالیباف به استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از دغدغه های رسانه های استان انعکاس مناسب این خبر بوده است. اخبار مربوط به این سفر

همانطور که از ظواهر موضوع پیداست، بار دیگر عدم اطلاع رسانی شدید و ضعف هماهنگی مجموعه رسانه ای منطقه، گلایه خبرنگاران پرتلاش و دلسوز استان را بیشتر نمایان کرد.

صبح زاگرس به عنوان رسانه پرمخاطب اعلام می کند که به جز هیئت اداری مجوزی برای حضور این رسانه در برنامه های عمومی دکتر کلیباف از جمله استقبال، شرکت در برنامه های میدانی و … صادر نشده است.

حداقل انتظار از گروه رسانه ای استانداری این بود که خبرگزاری های رسمی و دارای مجوز با سابقه استان به عنوان نمایندگان این گونه رسانه ها در استان در تمامی برنامه ها حضور داشته باشند.

اما واضح است که این ضعف پس از گذشت یک سال از آغاز کار دولت و مردم کدوم در این ولایت همچنان وجود دارد.

لازم به ذکر است این رسانه تمامی برنامه های مرتبط با سفر را پوشش خواهد داد و در این زمینه هرگونه اشتباهی نمی تواند باعث عدم پوشش مناسب این پخش شود.

این انتقاد پس از سفر رئیس مجلس به استان منتشر شد تا در سفر دچار انحراف نشویم و لازم به ذکر است که در سایر رویدادها و سفرها شاهد مشکلات مشابه نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید