تعطیلات استانداران کهگیلویه و بوبیراحمد لغو شد


ساعت: 10:40
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919464

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛

نیکروز گفت: برای مقابله با حوادث احتمالی در آماده باش هستیم و تمامی مرخصی های استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد لغو شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نیکروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان و همچنین خسارات احتمالی بارندگی ها اظهار داشت: راه های مواصلاتی در تمام نقاط استان با وجود وجود بارندگی باز است. بارش برف و باران اما رانندگان در شرایط برفی برای سفر در مناطق کوهستانی زنجیر و بخاری به همراه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویار احمد گفت: در زمان بارندگی در سطح شهر رانندگی با فاصله از فرمانداری انجام شود تا تصادف نکنیم.

وی در خصوص تدابیر پیش بینی شده برای حوادث و بحران های احتمالی گفت: پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، ستاد مدیریت بحران استان و شهری، اورژانس استان آمادگی 100 درصدی را برای حوادث احتمالی دارند.

این مسئول افزود: با ارائه آخرین وضعیت گزارشات در سطح استان تاکنون گزارش مشکل یا خسارت خاصی دریافت نشده است.

نیکروز تاکید کرد: تعدادی از شهروندان برای عکسبرداری در حاشیه رودخانه ها حضور دارند و این مشکل برای شهروندان ایجاد خطر می کند.

نیک روز با بیان اینکه تمامی مرخصی های مسئولان و فرمانداران شهرستان لغو و ماموریت ها به حداقل رسیده است، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امروز تمرکز بر جاده ها و جاده های اصلی مانند یاسوج و شیراز و در این محورها است. تجهیزاتی برای پاکسازی این مسیرها در صورت بارش احتمالی برف پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید