جان کربی: تغییری در رویکرد ثابت ما در قبال ایران وجود ندارد

جان کربی: تغییری در رویکرد ثابت ما در قبال ایران وجود ندارد

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه به وقت محلی درباره خروج رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران افزود: من به وزارت خارجه می‌روم تا در این مورد صحبت کنم، زیرا فکر نمی‌کنم چنین اظهارنظری کنم. در این برای ما مناسب است. این موضوع که به مقامات و همکاران وزارت خارجه آمریکا مربوط می شود بهتر است در مورد آن اظهار نظر کرد.

جو بایدن، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی، ادامه داد: در مجموع می‌توانم بگویم هیچ تغییری در رویکرد ثابت ما نسبت به ایران وجود ندارد.

کربی افزود: ما با متحدان و شرکای خود برای مقابله با رفتار بی‌ثبات‌کننده ایران از جمله جاه‌طلبی‌های هسته‌ای یا حمایت این کشور از شبکه‌های تروریستی، تهدید ایران برای کشتی‌رانی دریایی و حمایت آن‌ها از روسیه در جنگ با اوکراین در حال هماهنگی هستیم. . . ما به فشار بر ایران ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: ما از ایران می خواهیم که تصمیمات بهتری بگیرد و به تعامل مناسب برای آزادی آمریکایی های بازداشت شده غیرقانونی ادامه می دهیم، این رویکرد تغییر نخواهد کرد. رویکرد رئیس جمهور آمریکا در قبال ایران ثابت بوده است. شاهد ادامه این رویکرد خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید