جایگاه کاراته کهگیلویه و بویراحمد چیست؟


ساعت: 15:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917179

رئیس هیات کاراته کهگیلویه و بویراحمد به تشریح مشکلات این رشته ورزشی در استان پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس شورای کاراته کهگیلویه و بویار احمد در گفت و گو با صبح زاگرس با اشاره به سوابق خود گفت: حدود 30 سال است که در کاراته کار می کنم، دارای 6 مهارت کاراته هستم، داور کشوری و یک داور کشوری هستم. مربی کشوری، در عرصه قهرمانی در مسابقات نیروهای مسلح و مسابقات کشوری مقام کسب کردم.

محمودزاده در ادامه به توضیح سوابق خود پرداخت و گفت: من برای جام جهانی اسپانیا انتخاب شدم، در جام وحدت و دوستی قفقاز نیز به عنوان مربی شرکت کردم.

وی افزود: به مدت 4 سال دبیر هیئت کاراته ناحیه بودم و پس از دو دوره 4 ساله برای سومین دوره به عنوان رئیس هیئت استان انتخاب شدم.

محمودزاده به افتخارات کاراته استان در این سال ها اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی در رده بندی امیدهای کشور مقام اول را کسب کردیم، اولین مدال طلای بانوان در رشته کاتا را از خانم عزیزی کسب کردیم و امید راستگو رتبه اول را کسب کرد. این آخرین فصل از استعدادهای برتر ایران بود که چهار نفر از بچه های ما به تیم ملی استعدادهای برتر ایران راه یافتند و مربی ای به نام آقای عزیزپور به عنوان مربی نونهالان و استعدادهای برتر انتخاب شد.

وی به برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات 24 آذرماه برگزار شد و با 18 رای به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شدم.

محمودزاده در خصوص برنامه های آینده خود گفت: برای دوره جدید ایجاد اردوها و مسابقات برای نوجوانان باعث رشد آنها، فعالیت های فرهنگی که در نظر داریم برای داشتن جامعه ای پویا و سالم انجام دهیم و برگزاری سمینارهای آموزشی برای مربیان و ورزشکاران خواهد بود. و همچنین برنامه هایی مانند روانشناسی و تغذیه داریم.

وی تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم کارهایی انجام دهیم که در سال های آینده قهرمانان بیشتری را از استانمان بیاوریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید