جای عابدینی را پر می کنیم


ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854832

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پیش از دیدار با هلند به صحبت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پیش از دیدار با هلند به صحبت پرداختند.


مسافر: امیدوارم با افتخار هلند از مسابقه بیرون بیایم


1a16914c 97af 4a25 ae2d d83589e282cd خبر خاکستری

اسماعیل مسافر پس از آخرین تمرین تیم ملی قبل از بازی با هلند گفت: در دیدار مقابل چین این تیم را به خوبی شناختیم. تحلیل دقیقی توسط کادر فنی تهیه شده است. خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

وی ادامه داد: بعد از بازی با چین ریکاوری خوبی داشتیم و به جز دو بازیکن مصدوم، همه سالم هستند. محمد طاهر وادی از ناحیه انگشت و رضا عابدینی از ناحیه زانو آسیب دیده اند.

این مسافر درباره دیدار تیم ملی مقابل هلند نیز گفت: این تیم بازیکن خوبی مثل نیمیر عبدالعزیز دارد. آنالیز خوبی از این تیم داریم و فردا قبل از بازی دوباره آنالیز خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم به این مسابقه افتخار کنیم.


حضرت پور: برای پیروزی مقابل هلند به زمین می رویم


a5acf441 2e92 48cb b512 69e5ed510472 خبر خاکستری

محمدرضا حضرت پور پس از آخرین تمرین تیم ملی قبل از بازی با هلند گفت: خدا را شکر تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم و مدت ها قبل از تمرین تیم هلند را آنالیز کردیم. امروز (جمعه) یک جلسه آنالیز دیگر داریم و با تیمی قدرتمند مقابل این تیم به میدان می رویم تا پیروز شویم و انشاالله در پایان هفته اول با چهار برد برزیل را ترک کنیم.

وی با اشاره به شناختی که در جلسه آنالیز قبل از آخرین جلسه تمرینی از تیم ملی هلند به دست آورد، گفت: جلسه آنالیز هلند حدود چهل دقیقه بود و فردا در جلسه دیگری با این تیم بیشتر آشنا می شویم. تا در دیدار مقابل هلند قدرتمند پیش برود.

لیبروی تیم ملی والیبال درباره دیدار اول ایران مقابل چین گفت: بازی اول همیشه سخت است و خدا را شکر که پیروز شدیم اما این دیدار تمام شد و باید به بازی بعدی فکر کنیم. همه بازیکنان با انگیزه و تلاش هستند. امیدوارم این انگیزه تا پایان مسابقات در تیم ایران وجود داشته باشد.


اثر: جای عابدینی را پر می کنیم


dabff026 2601 4e89 8ad2 d58e6986eb54 خبر خاکستری

مهدی یلوه پس از آخرین تمرین تیم ملی قبل از بازی با هلند گفت: راه طولانی را برای حضور در لیگ ملت ها آغاز کرده ایم و با علم به اینکه برای مدت طولانی (40 روز) کنار هم خواهیم بود. برنامه ریزی خوبی انجام شد.» شرایط صربستان و تیم تا کنون بهتر شده است.

او گفت: شرایط در برزیل بهتر شده است. روز پنجشنبه برای تیم ملی هلند جلسه آنالیز داشتیم و این جلسات امروز (جمعه) ادامه خواهد داشت. شرایط خوبی برای آماده سازی داریم و حریف را به خوبی آنالیز می کنیم تا بتوانیم با بهترین عملکرد برنده از میدان خارج شویم.

جلوه در خصوص مصدومیت رضا عابدینی و احتمال غیبت او در بازی با هلند گفت: اگر خدا بخواهد تمام تلاش خود را می کنیم تا جایگزین عابدینی در زمین شویم. با کمک بزرگترها و همدلی بچه ها بار سنگین را به دوش بکشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته اول لیگ ملت ها از ساعت 22:30 امشب (جمعه 19 خرداد) به مصاف هلند می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید