جتا VS7; درباره یک SUV موفق و پرفروش چینی (+ عکس)

جتا VS7;  درباره یک SUV موفق و پرفروش چینی (+ عکس)

روز جدید جتا VS7 ست ساده ای را در طراحی داخلی ارائه می دهد و در فضای داخلی نیز از همین استراتژی پیروی می کند، اما این سادگی در کنار کیفیت ارائه می شود و برای مخاطب جذاب…

جتا VS7 (VS7) یکی از پرفروش ترین خودروهای کراس اوور سایز متوسط ​​در بازار چین است. این محصول حاصل همکاری گروه FAW چین با فولکس واگن آلمان بوده و از سال 2020 روی خط تولید قرار گرفته است.

جتا VS7 ابتدا در نمایشگاه بین‌المللی خودرو شانگهای 2019 به نمایش گذاشته شد و سپس در مارس 2020 با نام تجاری جتا در فهرست فروش نمایندگی‌های FAW در چین قرار گرفت.

.

این SUV از یک موتور 4 سیلندر 1.4 لیتری توربوشارژ از خانواده EA211 بهره می برد که قدرتی معادل 148 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متری دارد. این کیت را می توان با گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک سفارش داد.

VS7 از همان پلتفرم Seat Taraco و Skoda Kodiaq استفاده می کند. این خودرو از نظر ابعادی برابر با طول 4624 میلی متر، عرض 1841 میلی متر و ارتفاع 1633 میلی متر توسعه یافته است. فاصله بین محورها 2730 میلی متر است. رینگ های آلیاژی 18 اینچی استاندارد تعبیه شده است.

قیمت پایه جت وی اس 7 در بازار چین از حدود 15200 دلار شروع می شود و تا حدود 20000 دلار می رسد.

آمار فروش بازار چین

جتا VS7;  درباره یک SUV موفق و پرفروش چینی (+ عکس)

جتا VS7 در همه نسخه ها دارای سیستم چهار چرخ متحرک نیست. سیستم ترمز روی تمام چرخ ها دیسکی است.

جتا VS7 ست ساده ای را در طراحی داخلی ارائه می دهد و در فضای داخلی نیز از همین استراتژی پیروی می کند، اما این سادگی با کیفیت همراه است و توجه مخاطب را به خود جلب می کند. به عبارتی می توان حضور فکر و دست خط فولکس واگن را در این خودرو حس کرد.

از ویژگی های کابین می توان به کنترل خودکار تهویه مطبوع، استارت دکمه ای، روشنایی داخلی، ناوبری ماهواره ای، صفحه نمایش دیجیتال، USB، بلوتوث، تکیه گاه دستی هر دو ردیف، صندلی برقی راننده، شیشه برقی هر دو ردیف، سقف پانوراما برقی، آینه برقی مجهز به گرمکن و تاشو خودکار اشاره کرد. سنسور باران و برف پاک کن عقب

جتا V S7
جتا V S7

در بخش ایمنی، امکاناتی مانند ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، رادار پارک عقب و جلو، دوربین 360 درجه، نشانگر فشار باد لاستیک، ABS، EBD، کمک ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز دستی خودکار، کمک استارت در سربالایی، خودکار، چراغ های جلو، ایزوفیکس صندلی کودک و … را می توان نام برد.

عکس های بیشتر از تریم های مختلف Jetta VS7

دیدگاهتان را بنویسید