جت مجلل شخصی رونالدو با امکانات رفاهی

رونالدو 37 ساله در سال 2015 زمانی که ثروتش به 8 رقم رسید و در رئال مادرید می درخشید، این هواپیما را خرید. Gulfstream G 200 رونالدو به خوبی به او خدمات می دهد و او اغلب با شریک زندگی خود جورجینا رودریگز و فرزندانشان در این هواپیما سفر می کند و تعطیلات را می گذراند. از آنجایی که گلف استریم رونالدو حداکثر سرعت 560 مایل در ساعت را دارد، او همچنین از این جت برای سفرهای منظم خود به زادگاهش در پرتغال استفاده می کند.

دلیل فروش

اگرچه هواپیما می تواند 8 تا 10 نفر را در خود جای دهد، اما رونالدو به دنبال مدلی است که بزرگتر باشد، شاید به این دلیل که اخیراً فرزند پنجم خود را به دنیا آورده و خانواده اش بزرگتر شده اند. این هواپیما احتمالا چندین خریدار دارد. رونالدو قبلا جت خود را با قیمت ساعتی 5000 تا 8500 پوند اجاره کرده بود.

ویژگی های خاص

یکی دیگر از ویژگی های هواپیمای رونالدو این است که تا سال 2011 تنها 250 فروند ساخته شده است. از طرفی خریدار خوش شانس می تواند یک جت لوکس و پر از امکانات رفاهی مانند اینترنت بی سیم، تلفن، دستگاه فکس، فر برقی، مایکروفر، یخچال و سیستم سرگرمی داشته باشد.

برای کسانی که در حال حاضر قصد سوار شدن به این هواپیما را دارند، ویدئویی ویژه از گل های کریستیانو رونالدو پخش می شود. رونالدو می خواهد فصل آینده گل های بیشتری به آن مجموعه اضافه کند، شاید نه در پیراهن قرمز منچستریونایتد!

باید دید چه اتفاقی برای کریستیانو رونالدو خواهد افتاد و آیا او اولدترافورد را ترک خواهد کرد؟ در این زمینه باید تکلیف پرواز شخصی خود را مشخص کند.

دیدگاهتان را بنویسید