امکانات رفاهی کارآفرینان با انگیزه در رشت فراهم شده است


ساعت: 15:24
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812051

باهوش گفت: از طرح ها و طرح های تولیدکنندگان و کارآفرینان رشتری به شرط ایجاد اشتغال برای چند نفر حمایت خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حسین باهوش فرماندار صباح رشت امروز در نشست قرارگاه عملیاتی و برچیده شدن شهرها و نواحی صنعتی رشت گفت: در شهرک صنعتی شهرستان باید اقداماتی انجام شود که منجر به اشتغال و کارآفرینی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر کار و فعالیت قلبی و دینی باشد موجب اشتغال و تولید می شود، افزود: از طرح ها و پروژه های تولیدکنندگان و کارآفرینان به شرط ایجاد اشتغال برای چند نفر حمایت خواهیم کرد.

فرماندار رشتار با اشاره به اینکه مدیریت شهری در تلاش است تا موانع و مشکلات موجود بر سر راه سرمایه گذاران و مدیران شرکت ها و کارگاه ها را برطرف کند، افزود: شهرک صنعتی رشتار اخیراً فعال شده است و ما به عنوان کارمند به ویژه تولیدکنندگان باید مشکلات هر حوزه را بررسی کنند و راه حل هایی برای برون رفت از این آشفتگی بیابند.

باهوش در ادامه اذعان داشت: از طریق دستگاه های ذیربط به افراد با انگیزه و کارآفرین تسهیلات می دهیم و راه های ورود به عرصه اشتغال و تولید را به آنها نشان می دهیم و در ایجاد اشتغال برای شهرستان کمک می کنیم.

پس از پایان جلسه موضوعاتی از قبیل; موضوعات واگذاری زمین در شهرک صنعتی، صدور پروانه بهره برداری از سایت های تولیدی، مشکلات و موانع پیش روی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان، کمبود سرمایه کارآفرینان و … مورد توجه و پایش قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید