درخشان: همان امکانات رفاهی کی روش را به قلعه نویی بدهید

* پرسپولیس در مهمترین بازی سال سه امتیاز بسیار مهم مقابل سپاهان را از دست داد

بازیکنان پرسپولیس آن نمایشی را که انتظار می رفت رها نکردند و نتوانستند مثل بازی با تراکتور درخشان باشند، اما به نظر من نمی توان گفت سقوط کردند، به نظر من پرسپولیس با احتیاط بازی کرد و این که نشد. ریسک کنند که به آنها کمک کرد و به نوعی شجاعت کمتری داشتند.ما بازیکنان را در زمین دیدیم. از طرفی بعد از 10 نفره شدن پرسپولیس کار تیم خیلی سخت شد.

* به نظر می رسید بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به اوج انگیزه نداشتند

در فوتبال اغلب اتفاق می افتد که بازیکنان بدون انگیزه به زمین می روند که می تواند به دلیل مشکلات خارج از زمین باشد.

*به نظر شما خارج از زمین و مسائل مالی به افت بازیکنان پرسپولیس کمک کرده است؟ گفته می شود دستمزدها به درستی پرداخت نشده است

این در حالی است که همه مسائل انگیزشی مربوط به مسائل مالی نیست، خود بازیکنان باید حرفه ای باشند. در واقع نمی توان این واقعیت را کتمان کرد که عدم حرفه ای بودن بازیکنان ما در زندگی شخصی، یک روز را خوب و یک روز را بد می کند.

* انتقاداتی هم به تعویض های یحیی وارد شد

در مورد آرنج و تعویض نمی توانیم اظهار نظر کنیم، با شرایط آماده سازی و تمرینی بازیکنان آشنا نیستیم و باید به مربی تیم اعتبار بدهیم.

درخشان: همان امکانات رفاهی کی روش را به قلعه نویی بدهید

آیا عملکرد پریرا را قابل قبول می دانید؟

درست است که وقتی بازیکن خارجی می آوریم از او انتظار داریم که اشتباهات بچه گانه ای نداشته باشد، البته در دیدارهای قبل هم چیز خاصی از خود نشان نداد و به نظر می رسد این بازیکن از نظر فنی از ویژگی های لازم برای بازی در پرسپولیس برخوردار نیست. .

*فولاد یا گل؟ به نظر شما کدام تیم برای پرسپولیس در جام حذفی بهتر است؟

برای پرسپولیسی که می خواهد قهرمان جام حذفی شود قرعه مهم نیست و برای اینکه هر کدام از این دو تیم رقیب پرسپولیس باشند پرسپولیسی ها باید هر رقیبی را که دارند شکست دهند و به قهرمانی بروند.

* اتفاقات لیگ باعث می شود تمرکز تیم روی حذف باشد؟

پرسپولیس مجبور نیست لیگ را ترک کند و بازیکنان باید تا آخرین روز برای کسب جام بجنگند اما در جام حذفی شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است و راه آسان تری برای رسیدن به سهمیه به حساب می آید.

*نظرت در مورد انتخاب کالا نویی به عنوان سرمربی تیم ملی چیست؟

به نظر من اگر امکانات لازم و همان چیزهایی را که در اختیار کاله نوی قرار دادیم فراهم کنیم، سرمربی جدید قطعا موفق خواهد بود و در این زمینه هر چه بازی های باشگاهی و لیگ ما پیشرفت کند، می توانیم شرایط بسیار خوبی را برای تیم ملی ایجاد کنیم. سرمربی تیم ملی برای موفقیت در جام ملت ها آماده می شود و به قهرمانی امیدوار است.

دیدگاهتان را بنویسید