جدایی این ستاره از پرسپولیس صد در صد بود

جدایی این ستاره از پرسپولیس صد در صد بود

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پنج عنوان قهرمانی متوالی لیگ برتر به پرافتخارترین باشگاه تاریخ این رقابت ها تبدیل شده است تا هوادارانش انتظاری جز تکرار آن نداشته باشند.

یحیی گل محمدی اگرچه تا پایان هفته چهاردهم این فصل نسبت به مدت مشابه سال گذشته توانست امتیاز بیشتری کسب کند اما با عملکرد درخشان استقلال تهران روبرو شد تا با 29 امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد.

سرخپوشان با هدایت استقلال به سه امتیاز برتری رسیدند و در نقل و انتقالات تابستانی به احمد نورعلی، شهریار مغانلو و محمدحسین کنعانی زادگان شکست خوردند اما علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، حامد پاکدل و رضا اسدی جایگزین آنها شدند. به ساختار فنی تیم کمک کنید.

ضعف تاکتیکی پرسپولیس باعث شد تا منوچهر صفروف و وحدت حنان اف با تصمیم مستقیم گل محمدی در میانه بازی های دور از استقلال تاجیکستان به جمع شاگردان یحیی اضافه شوند.

اما خریدهای یحیی نتوانست آنقدر راهگشا باشد که برخی از آنها مانند علیرضا ابراهیمی، حامد پاکدل و رضا اسدی به بازیکنانی تبدیل شوند که همیشه مصدوم یا سیو شده بودند.

گل محمدی قصد دارد در زمستان امسال چند بازیکن جدید به لیست این تیم اضافه کند. بنابراین چاره ای جز موافقت با درخواست یک بازیکن برای جدایی در نیم فصل ندارد.

یکی از خریدهای تابستانی سرمربی پرسپولیس به گزینه اول جدایی تبدیل شده تا او فرصت زیادی برای ماندن در کنار یکی از هافبک های این تیم که حضورش در این تیم به شدت کاهش یافته است، نخواهد داشت.

بعید به نظر می رسد گل محمدی در دو بازی باقی مانده تا شروع نقل و انتقالات زمستانی فوتبال باشگاهی کشور شانس حضور داشته باشد اما باید دید عملکرد مدیران پرسپولیس می تواند نظر کادر فنی را جلب کند یا خیر. یا یحیی دوباره با مشکلات مالی پرسپولیس . علت پرداخت نشدن مطالبات کریستین اوساگونا حل می شود و او بدون تغییر لیست به فکر نیم فصل دوم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید