جدایی لژیونر استقلالی قطعی شد

الهر صیادمنس که در نیمه دوم سال گذشته و نیمه اول امسال برای زوریا توپ می زد، در 24 بازی 9 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل نیز به ثبت رساند. او با توجه به عملکرد خوبش در این تیم، مشتاق حضور زوریا در این تیم بود اما فنرباغچه اعلام کرد که دیگر با انتقال الهیار موافقت نمی کند و هر باشگاهی خواهان خرید مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است. میلیون یورو به باشگاه ترکیه ای.

رسانه های ترکیه در روزهای اخیر بارها از تلاش زوریا برای تمدید قرارداد قرضی الهیار خبر داده اند. صیادمنش با انتشار نشریه ای جدایی خود از تیم اوکراینی را تایید کرد. او می نویسد: «خداحافظی با کسی که دوستش دارید همیشه سخت است. اما پس از یک سال و نیم درخشان و باورنکردنی با این تیم و هواداران؛ می توانم بگویم زوریا همیشه در قلب من خواهد ماند. من هرگز لحظات و خاطرات شگفت انگیز در تیم را فراموش نمی کنم. در پایان می‌خواهم از همه هم تیمی‌ها، مربیان و کادرفنی‌ام تشکر کنم که از من بازیکن و فرد بهتری ساختند. “خداحافظ زوریا لوهانسک.”

الهیار به فنرباغچه برمی گردد یا به تیم دیگری می پیوندد؟ الهیار به این نکته اشاره نکرده است اما تکلیف نهایی او در روزهای آینده مشخص خواهد شد. صیادمنس تا سال 2024 با یک باشگاه ترکیه ای قرارداد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید