قطعی و قطعی اینترنت در تهران و شهرستان ها

قطعی و قطعی اینترنت در تهران و شهرستان ها

در توضیح این خبر:

* مشاهدات و تجربه شخصی کاربران نشان می دهد که امروز 29 شهریور 1401 اینترنت در تهران و شهرستان ها دارای قطعی ها و اختلالات زیادی است.

* امروز برخی از کاربران از قطعی و قطعی اینترنت همراه و ثابت در برخی مناطق تهران و شهرستان ها خبر دادند.

* همچنین مشاهدات خبرنگار ما نشان می دهد در میدان هفت تیر، میدان حضرت ولی عصر (عج) و میدان امام خمینی (ره) اینترنت قطع یا قطع و کند است.

*هنوز هیچ یک از مسئولان مربوطه در مورد این اغتشاشات اظهار نظری نکرده اند.

* همچنین این کاهش و قطع اینترنت مربوط به شهر یا اپراتور خاصی نیست. در بسیاری از نقاط کشور و همچنین در شبکه بخش بزرگی از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت، اختلالات و مشکلاتی در اینترنت وجود دارد.

* NetBlocks نیز این تخلفات را تصدیق می کند. همچنین روز گذشته گزارش NetBlocks قطعی کامل اینترنت در سنندج را تایید کرد. اینترنت ثابت نیز در این شهر قطع شد. مشکل کندی سرعت و قطعی اینترنت مدت هاست مورد گلایه کاربران بوده و نارضایتی خود را به طرق مختلف ابراز می کنند.

* امروز 29 شهریور 1401 برخی نمایندگان مجلس از وزیر ارتباطات درباره کاهش سرعت اینترنت سوال کردند. بر این اساس در پایان جلسه علنی روز دوشنبه شورای اسلامی، موضوع معین الدین سعیدی نماینده چابهار و چند تن دیگر از نمایندگان مجلس در خصوص کاهش سرعت اینترنت به وزیر ارتباطات مطرح و ابلاغ شد.

* مجتبی رضاخواه، نماینده تهران و تعدادی دیگر از نمایندگان، علت کاهش شدید سرعت اینترنت در ماه های اخیر را از وزیر ارتباطات جویا شدند. این سوالات باید به کمیسیون صنایع و معادن مجلس برود و پس از بررسی و تصویب، عیسی زارع پور به عنوان وزیر ارتباطات دولت برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان به مجلس احضار می شود.

* بارها کارشناسان نسبت به مشکلات اینترنت هشدار داده اند. زیرا این مشکل می تواند صدمات جبران ناپذیری به مشاغل کوچک و خانگی وارد کند. علاوه بر این، وابستگی زیاد زندگی مردم امروزه به اینترنت، این فناوری را به بخشی جدایی ناپذیر از کار و زندگی روزمره آنها تبدیل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید