وزیر ارتباطات: در سال 1401 قطعی اینترنت از قبل برنامه ریزی شده نداشتیم/ به همکارانم گفتم اگر بیش از یک بار قطعی داشتیم که مردم را متاثر کرد حتما اطلاع دهید.

وزیر ارتباطات: در سال 1401 قطعی اینترنت از قبل برنامه ریزی شده نداشتیم/ به همکارانم گفتم اگر بیش از یک بار قطعی داشتیم که مردم را متاثر کرد حتما اطلاع دهید.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: من با داشبورد و مانیتور وضعیت اینترنت را رصد می کنم، بنابراین در سال 1401 قطعی اینترنت از قبل برنامه ریزی شده ای نداشته ایم که بخواهیم از قبل اطلاع رسانی کنیم، اما تلاش می کنیم. تا قطعی اینترنت به حداقل برسد. اجازه دهید تحویل دهیم

عیسی زارع پور در خصوص قطعی اینترنت در سال 1401 که بعضاً به دلیل اختلال در شبکه زیرساخت کشور و عدم اطلاع رسانی به موقع این قطعی ها به شرکت ارتباطات زیرساخت رخ می داد، گفت: در اتاق من داشبورد و مانیتور وجود دارد که می توانم از آن ها نظارت داشته باشم. وضعیت ارتباط در حال حاضر و در صورت قطع 100 درصدی ارتباطات کشور بلافاصله اطلاع رسانی خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: ما داشبوردی برای رصد وضعیت داریم و هیچ قطعی از پیش برنامه ریزی شده ای نداشته ایم که بخواهیم از قبل اطلاع رسانی کنیم و بحث فنی همیشه مطرح بوده است، اما سعی می کنیم آن ها را به حداقل برسانیم. قطعی ها

وی تصریح کرد: هفته های گذشته تمامی ارتباطات ما در آذربایجان، ارمنستان و ترکیه به دلیل مشکلات گرجستان مختل شد و 15 دقیقه قطعی از جنوب داشتیم. ما بیش از سه برابر مصرف فعلی مصرف کنندگان ظرفیت ایجاد کرده ایم، آن هم از منابع مختلف.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: در روز اول به مدیرعامل شرکت زیرساخت دستور دادم که تنوع مسیرها را برای تحویل ترافیک به کشور افزایش دهد و تنها به چند کشور و چند شرکت بسنده نکند. . من به همکاران گفتم که اگر بیش از یک قطعی داریم که مردم را تحت تأثیر قرار داده است، حتماً به آنها اطلاع دهید.

در همین حال، زارع پور تصریح کرد: برخی سایت‌های غیرمستند با اخبار جعلی به مردم هشدار می‌دهند که قطعی داشته‌ایم. وظیفه ما این است که ترافیک باکیفیت را برای همه مردم فراهم کنیم و هر چه در توان داریم انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید