جدایی یحیی از پرسپولیس؟ حرف آخر گفته شد

جدایی یحیی از پرسپولیس؟  حرف آخر گفته شد

رضا درویش گفت: پس از پیروزی دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی، یک بازی تا فینال باقی مانده است تا بازیکنان تلاش خود را به نمایش بگذارند. ما این برد را به هواداران تقدیم می کنیم و امیدوارم همیشه طعم شیرینی داشته باشند. برای بازی با پیکان در لیگ برتر آماده می شویم.

وی در خصوص حضور پروین در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان پرسپولیس است. کسانی که 30-40 و 50 سال کار کرده اند. اگر امروز پرسپولیس وجود دارد و در این جایگاه است، حاصل تلاش همین نزدیکان است. در مواقع لزوم همه پیشکسوتان از بازیکنان، کادر فنی و باشگاه حمایت کردند. از تلاش ها و حمایت هایشان تشکر می کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت پاداش به بازیکنان گفت: باید از این فرصت استفاده کنم و از بانک شهر تشکر کنم. با وجود اینکه برای پرداخت پول بازیکنان خارجی مشکل زیادی داریم، اما آنها همکاری زیادی داشته اند. در ضوابط گنجانده نشده است، اما هیئت مدیره و مدیرعامل شخصاً همکاری خوبی با ما داشتند. در غیر این صورت باید میلیون ها دلار خسارت بپردازیم. از ایرانسل هم تشکر می کنم. قسطمان را قبل از سررسید دریافت کردیم و آنها هم اضافه پرداخت کردند. پرسپولیس نه صنعت دارد و نه معدن و تنها پشتوانه اش همین اسپانسرها هستند که ما را خیلی دوست دارند. با تشکر از آنها برای کمک به ما. اگر آنها نبودند برای پرداخت جریمه رادوسوویچ مشکل داشتیم و … اگر در پرونده لوکادیا دست بالا را داریم به این دلیل است که بانک شهر ارز مورد نظر را ارائه کرده است که از آنها تشکر می کنم.

درویش در خصوص مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مجوز حرفه ای زیر نظر زارعی است. باید هماهنگی های لازم را با او در فدراسیون انجام دهیم. اگر قرار است با یکی از والدین به توافق برسیم وب سایتش را اعلام کند تا مدارکش را در سایتش آپلود کنیم.

وی در خصوص ادامه همکاری با گل محمدی تصریح کرد: گل محمدی فارغ از نتیجه سال آینده با ما قرارداد دارد. آیا کسی که قرارداد دارد می تواند برود؟ ما باید به قراردادمان احترام بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط پرونده لوکادیا گفت: اقدامات قانونی پرونده وی در حال پیگیری است. شاید صلاح نباشد در حال حاضر در مورد آن صحبت کنیم. برای اولین بار یک باشگاه ایرانی به نتیجه خوبی می رسد.

درویش درباره حضور جمعیت در دیدار با پیکان گفت: هواداران ما باید برای بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند. مسابقات بسیار حساس است و عدم حضور جمعیت در هر یک از مسابقات بسیار مهم است. ما نباید از حقوق خود عقب بیفتیم. برای ما فرقی نمی کند که کجا بازی می شود، اما باید سهمیه هوادارانمان را در نظر گرفت. مطمئناً هیئت تامین تمام تلاش خود را می کند تا در سه بازی اخیر حتی یک حق از یک تیم را از دست ندهد.

وی درباره شرایط سخت هواداران برای بازدید از ورزشگاه گفت: بخشی از آن در دست ما است که آنها را تعمیر کنیم و بخشی دیگر در اختیار مسئولان بازی ها است. امیدوارم در دوره ای که مسابقات تعطیل است زیرساخت های کافی و ورودی های بیشتری ایجاد کنند تا شرایط بهتر شود. قرار است زمان تقریبی برای بلیت فروشی برگزار شود تا هواداران با آرامش بیشتری از ورزشگاه دیدن کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره کاهش تماشاگران در بازی امروز گفت: مسئولیت بلیت فروشی بر عهده من نیست. ما هم زجر کشیدیم زیرا یکی از منابع درآمد ما از فروش بلیت است.

دیدگاهتان را بنویسید