جدول بایرام مستمری بگیران و مستمری بگیران در تامین اجتماعی

جدول بایرام مستمری بگیران و مستمری بگیران در تامین اجتماعی

میزان عیدی مستمری بگیران و مستمری بگیران تامین اجتماعی و میزان عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی با بیست سال سابقه کار معمولا در جلسه بهمن ماه شورای دولت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و مانند عیدی دولت توسط شورای دولت تصویب و ابلاغ می شود. کارمندان

بر اساس مصوبه هیات وزیران، میزان عیدی مستمری بگیران و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال گذشته و مبلغ عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی با 20 سال سابقه کار، یک میلیون و هشتصد هزار تومان تعیین و تصویب شد. همچنین علاوه بر این مبلغ 500 هزار تومان برای خانواده ها و 200 هزار تومان برای هر فرزند تحت تکفل به مبلغ کمک اضافه شد. میزان عیدی مستمری بگیران و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال 1403 هنوز مشخص نشده است و به محض اعلام آن در سایت دیجی اینترتینمنت اطلاع رسانی خواهد شد.

مرخصی و پاداش پایان سال یکی از حقوقی است که به کارکنان کشوری، کارگران، بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری و لشکری ​​در پایان سال تعلق می گیرد.

میزان این تعطیلات برای هر گروه از افراد به صورت جداگانه و طبق فرمول خاصی تعیین می شود. حقوق کارمندان کشوری و نظامیان توسط هیات وزیران و حقوق کارمندان دولتی توسط وزارت کار تعیین می شود. میزان عیدی افرادی که کمتر از یک سال سابقه خدمت دارند بر اساس ماه های حضور در محل کار محاسبه می شود.

مرخصی کارگران بر اساس مصوبه ای که به تصویب نمایندگان شورای اسلامی می رسد محاسبه و تعیین می شود و بر اساس این مصوبه مصوب سال 1370 مرخصی پایان سال کارگران معادل دو برابر حداقل مزد کارگر می باشد. البته این مبلغ حداقل مرخصی کارگر است و حداکثر مرخصی تا سه برابر حداقل حقوق ماهانه کارگر قابل پرداخت است. بنابراین حقوق عیدی حداقل معادل حقوق 60 روز آخر کار و حداکثر معادل حقوق 90 ​​روز آخر کار است.

همچنین مدت مرخصی کارگران نباید از معادل نود روز حداقل مزد روزانه قانونی آنان تجاوز کند. همچنین طبق قانون پرداخت مرخصی به کارگرانی که کمتر از یک سال در کارگاه ها کار می کنند الزامی است، در این صورت میزان مرخصی باید بر اساس شصت روز حقوق و به نسبت روزهای کار وی محاسبه شود. در واقع در این شرایط ابتدا کمک هزینه ماهانه کارگر با ضرب در تعداد ماه های خدمت محاسبه می شود، مبلغ نهایی مقرری سالانه تعیین و پرداخت می شود.