جدی ترین دلیل عدم اعمال رتبه معلم چیست؟

جدی ترین دلیل عدم اعمال رتبه معلم چیست؟

طبق اصل 75 قانون اساسی، طرح‌های نمایندگان مجلس در خصوص لوایحی که موجب کاهش درآمدهای عمومی یا افزایش هزینه‌های عمومی می‌شود، در صورتی به مجلس پیشنهاد می‌شود که نحوه جبران کاهش درآمد یا تأمین اعتبار جدید مشخص باشد.

علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: پژوهش های مجلس، ابهامات هیات امنا در خصوص لایحه قانون نظام رتبه بندی معلمان بررسی شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: رتبه بندی معلمان. بنابراین در جلسه امروز کمیته به بندها و ایرادات مربوط به بار مالی رسیدگی نشد و سایر ایرادات رفع شد و تنها دو مورد به کمیته آموزش ارجاع شد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: با توجه به اینکه بار مالی ناشی از اجرای رتبه بندی در سال های آینده در قوانین بودجه دیده می شود، در اسرع وقت به ارسال نامه از دولت بار مالی ناشی از اجرای این لایحه را در سال 1400 به دوش بکشد.

طبق اصل 75 قانون اساسی، طرح‌های نمایندگان مجلس در خصوص لوایحی که موجب کاهش درآمدهای عمومی یا افزایش هزینه‌های عمومی می‌شود، در صورتی به مجلس پیشنهاد می‌شود که نحوه جبران کاهش درآمد یا تأمین اعتبار جدید مشخص باشد.

معاون سابق وزیر آموزش و پرورش با اشاره به استرداد لایحه رتبه بندی معلمان توسط هیات امنا برای بررسی و شفاف سازی بیشتر از عملکرد دستگاه های ذیربط در جریان تصویب این لایحه انتقاد کرد.

محی الدین بهرام محمدیان با بیان اینکه یکی از شگفتی های برخی تصمیم گیران و مسئولان تفکر پس از عمل و عمل است، اظهار کرد: برخی افراد ابتدا کاری را انجام می دهند و سپس به این فکر می کنند که چه گفته اند، چه کرده اند و چه عواقبی داشته یا چه فایده ای داشته است. از تصمیم آنها

وی گفت: اگر مجلس ادعای کارشناسی در کار خود دارد و مطمئن است آنچه تصویب کرده به نفع معلمان است تا نهایی شود، باید به نحو مقتضی تصمیم خود را به شورا ارائه کند. عاملان باید بدانند که در وهله اول آتش این رفتار بی پروا دامنشان را می گیرد و ثانیاً دود این گونه اقدامات به چشم مردم می آید.

دیدگاهتان را بنویسید