جذب 25 هزار کارآموز واجد شرایط در دانشگاه فرهنگیان

جذب 25 هزار کارآموز واجد شرایط در دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان روش و شرایط جدید جذب و جذب دانشجو معلم در این دانشگاه را اعلام کرد. برنامه های جدید وزارت آموزش و پرورش برای دانشگاه فرهنگیان اعلام شد. دانشگاه فرهنگیان از جذب نیروی جدید در این دانشگاه خبر داد. جزئیات جذب 25000 کارآموز واجد شرایط در دانشگاه فرهنگیان اعلام شد. برای رفع مشکل کمبود معلم در وزارت آموزش و پرورش، جذب فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها در دستور کار دانشگاه فرهنگیان قرار گرفته است. جزئیات مرحله کشوری جشنواره نمونه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

هدف دانشگاه فرهنگیان علاوه بر ارائه صلاحیت‌های حرفه‌ای برای تدریس در کلاس‌های درس، ارتقای مهارت‌ها و توانمندی‌های معلمان به‌ویژه در رشته‌های ورزشی، فراهم کردن زمینه‌ای برای تحول نسل آینده است.

25 هزار فارغ التحصیل در دانشگاه فرهنگیان شاغل هستند. علاوه بر جذب دانشجو برای رفع کمبود معلم در آموزش و پرورش، جذب 25000 فارغ التحصیل از سایر دانشگاه ها نیز در قالب ماده 28 و به عنوان مهارت آموز در دستور کار قرار گرفته است.

دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد هرگونه اطلاع رسانی در خصوص جذب و جذب دانشجو منحصراً از طریق سایت دانشگاه انجام می شود.

جذب 25 هزار کارآموز واجد شرایط در دانشگاه فرهنگیان
معاون دانشجویی فرهنگیان گفت: امسال 25 هزار فارغ التحصیل دانشگاهی را به عنوان فراگیران واجد شرایط می پذیریم و آنها را برای شروع تحصیل آماده می کنیم.

پرویز انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در حاشیه آغاز مسابقات فوتسال دانشجویی معلمان کشوری گفت: 25 هزار دانشجو برای جذب دانشجو در سال تحصیلی آینده هدف گذاری شده اند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: این دانشجویان پس از چهار سال تحصیل مشغول آموزش و پرورش شده و به عنوان معلم مشغول به کار هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: علاوه بر جذب دانشجو برای رفع کمبود معلم در آموزش و پرورش، پذیرش 25 هزار فارغ التحصیل از سایر دانشگاه ها نیز در قالب ماده 28 و به عنوان مهارت یادگیری در دستور کار قرار گرفته است.

انصاری راد افزود: پس از انجام آزمون استخدامی این تعداد جذب می شوند تا پس از گذراندن دوره آموزشی یک ساله، مهارت آموزی و صلاحیت معلمی راهی مدارس شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان به برگزاری اولین دوره لیگ والیبال و فوتسال پسران دختر در اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: مسابقات فوتسال پسران از امروز با حضور دانشجویان و اساتید منتخب پردیس های دانشگاهی از استان های مختلف آغاز شد. از آنجایی که این مسابقات قرار است تا 30 خرداد ادامه داشته باشد.

انصاری راد در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: هم اکنون 95 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 10 هزار دانشجو در مسابقات ورزشی درون دانشگاهی و استانی شرکت کرده اند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان افزود: 800 دانشجو به مدت 2 هفته در مسابقات لیگ برتر والیبال و فوتسال در اردبیل شرکت کردند تا یک زندگی اخلاقی و سالم را در کنار یکدیگر تجربه کنند.

انصاری راد گفت: هدف از برگزاری این مسابقه ارتقای سطح نشاط و شادابی دانش آموزان است تا با کسب صلاحیت تدریس شاهد همزیستی اخلاق مداری و ارزشی باشند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: معلمان با توجه به اینکه الگوی سایر اقشار جامعه هستند باید از صلاحیت اخلاقی و سلامت جسمی و روانی بیشتری برخوردار باشند تا جامعه به وجود چنین فرهنگیان افتخار کند.

برنامه های معلم جدید دانشجویی دانشگاه فرهنگیان
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: 70 درصد مدارس ابتدایی کشور معلم ورزش ندارند.

پرویز انصاریراد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: با تاکید رئیس دانشگاه فرهنگیان این رویدادهای ورزشی با حضور دختران و پسران در پردیس های دانشگاهی، استانی و کشوری برگزار می شود تا دانشجو معلمان بتوانند زندگی کنند. روحیه پر جنب و جوش و پویا بیا سر درس

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با قدردانی از حضور ورزشکاران، مدیران و سرپرستان تیم های ورزشی شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر والیبال دختران کشور در اردبیل گفت: برگزاری این رویداد ورزشی از پیشنهادهای پیشگام ریاست محترم فرهنگیان است. دانشگاه و وزیر جدید آموزش و پرورش که قطعا ادامه این اقدامات و فعالیت ها به نفع دانشجویان، معلمان و جامعه معلمان خواهد بود.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان به عنوان دانشگاهی معتبر و راهبردی در کشور که رسالت تربیت معلم را بر عهده دارد در زمینه های مختلف به ویژه سلامت روحی، روانی و جسمی گام های موثری برداشته است. – دانشجو معلم بودن و در دولت سیزدهم این دانشگاه مورد توجه جدی قرار گرفته است.

انصاریراد افزود: امیدواریم با برگزاری این رویدادها شرایطی فراهم شود که بتوانیم معلمان توانمند، سالم و بانشاط را در بهترین شرایط با بالاترین صلاحیت های حرفه ای تربیت کنیم و در اختیار نظام آموزش و پرورش برای هدایت نسل آینده با محوریت عالی قرار دهیم. تحصیلات

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از معلمان به عنوان رسالت انبیا و اولیای الهی یاد کرد و ادامه داد: هدایت بشری وظیفه انبیای الهی است و بر همین اساس معلمان به نقش راهبردی انبیا ادامه می دهند و قطعاً در ذیل تلاش می کنند. بهترین شرایط برای برداشتن گام های موثر در سه حوزه آموزشی، آموزشی و ورزشی است.

انصاریراد در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: این مسئولیت پذیری و حرکت تحول آفرین در 6 حوزه سند تحول بنیادین می تواند معلمان را به عنوان الگوهای شایسته در بالاترین جایگاه معرفی کند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان افزود: از معلمان انتظار می رود علاوه بر تدریس خوب، خوش اخلاق و ورزشکار باشند و حداقل در یکی از رشته های ورزشی تسلط کامل داشته باشند.

مهمترین برنامه های دانشگاه فرهنگیان برای دانشجو معلمان
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ایران گفت: در حال حاضر 95 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل هستند.

پرویز انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ایران در حاشیه برگزاری اولین دوره لیگ دانشجویی معلمان کشوری دانشگاه فرهنگیان اردبیل گفت: مهمترین برنامه ما حمایت از فعالیت های فوق برنامه و فعالیت های آموزشی دانشجویان است، بنابراین معلمان حرفه ای آموزش دیده و خلاقیت لازم برای یافتن شغل معلمی را داشته باشد.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ایران تاکید کرد: این فعالیت ها در پردیس های استانی، منطقه ای و کشوری انجام می شود و بیش از 95 هزار دانشجوی شاغل در این دانشگاه به این فعالیت ها مشغول هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ایران به برگزاری اولین دوره لیگ والیبال دختران و فوتسال پسران اشاره کرد و گفت: 10 هزار دانش آموز در روند برگزاری این مسابقات شرکت کردند و در نهایت 1000 دانش آموز به عنوان انتخابی کشوری در مسابقات اردبیل شرکت کردند. .

انصاری راد ادامه داد: این مسابقات ورزشی فضای تعاملی خوبی را در بین دانش آموزان و آشنایی با مسائل فرهنگی و اجتماعی ایجاد کرد و زندگی شرافتمندانه ای را در کنار هم برای دانش آموزان ایجاد کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ایران از برگزاری مرحله کشوری جشنواره نمونه های برتر دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خبر داد و تصریح کرد: این رویداد اواخر تیرماه با حضور راه یافتگان به مسابقات کشوری برگزار می شود. صحنه.

انصاری راد افزود: المپیاد همگانی ورزشی دانش آموزی معلمان نیز ۲۴ مردادماه در یکی از استان های کشور با حضور ۳ هزار نفر برگزار می شود.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ایران افزود: برنامه های ورزشی برای کارکنان و اساتید این دانشگاه تدارک دیده شده است تا در فصل تابستان با اوقات فراغت بیشتری در این رویدادها شرکت کرده و شاهد مشارکت گسترده آنها باشند.

دیدگاهتان را بنویسید