جرایم انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می شود

رئیس قاضی استان قزوین:

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با توجه به اهمیت موضوع، قوه قضائیه به جرایم انتخاباتی فوری و فوری رسیدگی می کند.

به گزارش خبرگزاری موج قزوین

علی شعبانی رئیس قاضی استان قزوین در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم که با موضوع انتخابات و جرایم مرتبط با سرقت برگزار شد، با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، رئیس اداره نظارت و بازرسی انتخابات شورا برگزار شد. متولیان امر در استان و جمعی از مدیران، استانداران. در تالار دادگستری سردار سلیمانی برگزار شد. وی گفت: امسال انتخابات شورای اسلامی را پیش رو داریم و باید وظایف محوله را طبق دستور رهبر فرزانه انقلاب انجام دهیم تا انتخاباتی پرشور با مشارکت بالا را تجربه کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس قانون باید از ابتدا تا پایان فرآیند انتخابات از تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی دستگاه ها استفاده شود و رهبران باید با هماهنگی، همکاری و شفافیت و اطلاع رسانی به موقع، انتخابات را به نحو احسن برگزار کنند. .

شعبانی اضافه کرد: همه افرادی که برای رای دادن ثبت نام کرده اند و همچنین حامیان آنها باید قانون را رعایت کنند و نهادهای متولی نیز باید با اطلاع رسانی و آموزش برای جلوگیری از تخلفات احتمالی انتخاباتی و خرید و فروش رای اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس قاضی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، قوه قضاییه به جرایم انتخاباتی فوری و فوری رسیدگی می کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان با تقدیر از اقدامات فرج برای شناسایی و دستگیری به موقع سارقان گفت: ارائه اقدامات پیشگیرانه از سرقت از طریق رسانه های عمومی به مردم ضروری است و نیروی انتظامی نیز نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام کنند. .



آیا این خبر مفید بود؟