جریان دانشجویی باید هوشیار و آگاه باشد


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916554

جنبش دانشجویی باید هوشیار و آگاه باشد و تحت تأثیر نفوذ خارجی و شبکه‌های وابسته به عربستان قرار نگیرد و در مسیر جریان‌های فاسدی که با دلار آمریکا تامین می‌شود قرار نگیرد و مسیر خود را از مسیر اعتقادی جدا نکند. شهدا و متدینین

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر قدری نماینده مردم شهرهای شیراز و زرگان در شورای اسلامی در گفتگو با شیراز گفت: دانش آموزان آگاه، بصیر، بصیر، مطالبه گر، استکبار ستیز و ضد فساد و ناهنجاری در ادوار مختلف و قبل از آن. انقلاب و حتی بعد از انقلاب نیز همواره طبقه ای مطالبه گر بود و در عرصه های مختلف خود را نشان داد.

وی گفت: دانش آموز در مبارزه با فساد و فتح لانه جاسوسی در خط مقدم بوده و بخشی از بار مبارزه با نظام فاسد گذشته را به دوش کشیده و انتظار می رود همچنان به همین نقش ادامه دهد.

نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرگان در شورای اسلامی گفت: امروز در شرایطی هستیم که جریان های مخالف نظام، انقلاب و مردم و جریان های حامی استکبار و استعمار به سوی مردم شتافته اند و برای پیشبرد اهداف خود هجوم آورده اند. مردم مظلومی که برای زیارت حرم شاهچراغ (علیه السلام) آمده بودند، بدون هیچ گناه و سرزنشی مورد هجوم جریان های وابسته و تکفیری قرار گرفتند و انتظار می رود دانشجویان شرایط حساس کنونی را درک کنند.

وی بیان کرد: در این تظاهرات که از سوی جریان های متصل بیرونی و داخلی حمایت می شود، افراد بی گناه مورد هدف قرار می گیرند و جریان هایی که به دنبال گسترش فساد و فحشا در این کشور هستند، به دنبال وابستگی کشور به جریان های استعماری و استکباری هستند.

قدری ادامه داد: در حال حاضر مردم از دانشجویان توقعات و توقعاتی دارند و انتظارات آنها کاملاً درست است و انتظار این است که در این شرایط دانشجو در کنار مردم باشد و از حقوق مردم و دستان عناصری که شما در آن نفوذ کردید دفاع کند. استریم دانشجو و قطعش کرد.

وی تاکید کرد: جنبش دانشجویی باید بیدار و آگاه باشد و تحت تاثیر نفوذ بیگانگان و شبکه های مرتبط با عربستان قرار نگیرد بین مذهبی ها تفرقه ایجاد نکنید.

کادری تصریح کرد: کسانی که از بیرون قیام می کنند به دنبال انتقاد نیستند، بلکه به دنبال براندازی نظام و انقلاب هستند، بنابراین با اغتشاش و ایجاد مشکل برای کشور، راه بازگشت آمریکا و جریان های سلطنتی است. و جریانات همسو با استکبار جهانی برای هستی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید