جهان اسلام باید در برابر طمع و توطئه اسرائیل هوشیار باشد


ساعت: 09:37
تاریخ انتشار: 1401/04/19
کد خبر: 1882045

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جهان اسلام باید در برابر طمع و توطئه اسرائیل هوشیار بوده و با تقویت جبهه مقاومت به مقابله با این مزدوران بپردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های عید سعید قربان ضمن تبریک ایام ذی الحجه و عید قربان و اعیاد این ماه گفت: با تشکر انقلاب اسلامی، مکتب ابراهیم در عالم بشریت دوباره متولد می شود و ما وارث مکتب ابراهیم هستیم و ما راه توحید و معرفت الله و راه وحدت جامعه بشری هستیم که ابراهیم خلیل الله آورد. ما 4 هزار سال پیش

دری نجف آبادی گفت: ماه ذی الحجه، عید قربان، عرفه و… بسیار ارزشمند و فرصتی برای خودسازی است. قله رفیع توحید در آن منطقه بود و فرزندان آن پیامبر در دو راه پدر در قدرت پیمودند.

وی ادامه داد: مسلمانان وظیفه سنگینی دارند و باید با یکدیگر متحد و تعامل داشته باشند، با دشمنان اسلام معاشرت نکنند و اسیر و برده یاران اسرائیل نشوند.

امام جمعه اراک افزود: همه مسلمانان باید زیر یک پرچم و با برادری و صمیمیت در یک مسیر با وضعیت کنونی اوکراین حرکت کنند. کشورهای عضو اوپک (عراق، عربستان، ایران، کویت، امارات و …) ظرفیت تولید 30 میلیون بشکه نفت در روز را دارند که سرمایه بزرگی است که باید از آن استفاده کرد، اما مشکل، کمبود دینی و مذهبی است. وحدت و اهتمام اسلامي در جهت غني سازي جهان اسلام از يكديگر حمايت و همراهي كنند كه انقلاب اسلامي در اين زمينه زمينه اي را فراهم كرد كه همگان با شجاعت و مجاهدت و مجاهدت ديني از اين فرصت استفاده كرده و در راه عزت گام هاي بلندي بردارند. اسلام و مسلمین و این امر به شرط عدم تداخل اختلاف امکان پذیر است.

وی یادآور شد: مسلمانان نباید نماز را فراموش کنند و همه ما باید همیشه قدر امر نماز و اذان را بدانیم، نماز روح و جان همه اموال و گوهر حیات معنوی انسان و رمز موفقیت و پیروزی قلب انسان است و ما باید قدردانی کرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برای استفاده از دهه امامت و ولایت باید تمام استان ها برای استفاده حداکثری بسیج شوند، از فرصت این ماه حداکثر استفاده را کرد چرا که بعد از گذشت 2 سال از شیوع بیماری ویروس کرونا؛ غدیر باید برای احیای غرور علوی و فاطمی ایجاد شود.

امام جمعه اراک افزود: همچنین پس از این دهه همه باید آماده برگزاری باشکوه محرم باشند و موکب های امام حسین (ع) را با عظمت برپا کنند و در واقع هر دهه از دهه های آینده دارای شکوهی است که باید باشیم. سپاسگزار برای

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ترامپ تلاش کرد بین اعراب و اسرائیل غاصب و خیانتکار ارتباط برقرار کند که امیدواریم ریشه ظلم و جنایت از بین برود و مسلمانان از چنگال رهایی یابند. از این مزدوران خودفروخته جهان اسلام باید در برابر طمع و توطئه اسرائیل هوشیار باشد و با تقویت جبهه مقاومت با این مزدوران مقابله کند.

دری نجف آبادی گفت: اگر از همه امتیازات بدیهی محروم هستیم، نباید خود را از تحصیل علم، دانش و دانش محروم کنیم. جوانان نباید علم و دانش و اخلاق را نادیده بگیرند و نبایستی اجازه دهیم ارزیابی های خود از علم و دانش به این امور توجه ویژه ای داشته باشد، عزت و قوت ما در علم و دانش است.

وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی باید مجدداً در عرصه علوم و معارف اسلامی پیشتاز کشور باشد و فرصت ها و امکانات خوبی در این راستا وجود دارد که باید با استفاده از آن، علم و دانش مورد توجه ویژه قرار گیرد. قرار داده شده

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید