جریمه در انتظار مهاجم فرانسوی است

جریمه در انتظار مهاجم فرانسوی است

ژاوی از زمان حضور در نیمکت بارسلونا قوانین جدید و سخت گیرانه ای را برای بازیکنان این تیم وضع کرده است تا هرج و مرج ایجاد شده در تیم را مدیریت کنند.

یکی از اولین قوانین این لیست این است که بازیکنان باید قبل از هر جلسه تمرین حدود 90 دقیقه در زمین تمرین باشگاه حضور داشته باشند و دیلی میرور مدعی است که دمبله اولین قربانی قانون جدید شده است.

تمرین صبح تیم برای ساعت 10 صبح برنامه ریزی شده بود و به همین دلیل بازیکنان باید تا ساعت 8:30 در مجموعه تمرینی حاضر می شدند، اما ساعت ورود دمبله 20:33 بود.

او اکنون جریمه خواهد شد و اگر دوباره این اتفاق بیفتد، ممکن است با جریمه های فزاینده ای از سوی ژاوی روبرو شود. در همان زمان اعلام شد که جریمه ها با تکرار این تخلفات دو برابر می شود.

بنابراین، بازیکن فرانسوی با توجه به سابقه خود می تواند بسیاری از دستمزد خود را در این فصل برای پرداخت این جریمه ها از دست بدهد.

رسانه های اسپانیایی اوایل این هفته مدعی شدند که ژاوی اولین مربی بارسلونا پس از لوئیز انریکه در سال 2017 است که از سیستم خوبی برای بازیکنان این تیم استفاده می کند.

مربیان دیگر مانند رونالد کومان معتقد بودند که بازیکنان باید آنقدر نظم داشته باشند که قوانین را بدون تهدید و جریمه رعایت کنند.

پیش از این بازیکنان بارسلونا حق داشتند هر روز ناهار را در مجموعه تمرینی باشگاه بخورند یا به خانه بروند اما حالا طبق قوانین جدید همه باید با هم غذا بخورند.

دیدگاهتان را بنویسید