جریمه های سنگینی در انتظار فدراسیون فوتبال است

جشن صعود تیم ملی ایران با حضور مسئولان و شخصیت های ورزشی از جمله معاون اول رئیس جمهور برنامه ریزی شده بود، بنابراین مخبر به همراه حمید سجادی وزیر ورزش و شهاب الدین عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال ، برای تبریک به تیم ملی بیرون رفت.

با این حال نه تنها مسئولانی که دارای مجوز سرپرستی کنفدراسیون فوتبال آسیا بودند در زمین چمن ورزشگاه آزادی حضور داشتند، بلکه بسیاری از افراد مختلف تمایلی به حضور کارکنان ورزشگاه آزادی نداشتند و همین امر باعث از بین رفتن حباب سلامتی بین دو تیم شد. به AFC Observer

همچنین پس از حضور ملی پوشان در رختکن این تیم، تعداد افراد مختلف حاضر در بین شاگردان دراگان اسکوچیچ حدود 15 نفر بود که تعجب لیدرهای بازی را برانگیخت که در گزارش خود با استناد به هرگونه بی انضباطی، خواستار فدراسیون فوتبال شدند. بودن.

کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست بلندبالایی از تخلفات اجرایی در بازی تیم ملی ایران و عراق دریافت کرده است و مجازات های انضباطی برای عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به قدری بالاست که بخش قابل توجهی از درآمد حاصل از میزبانی تهران صرف این موضوع می شود. همان جریمه ها کنفدراسیون فوتبال آسیا.

دیدگاهتان را بنویسید