جریمه 5 برابری در انتظار متخلفان اتحادیه های کارگری


ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838256

مدیرکل زندانهای دولتی کرمانشاه گفت؛

قهرمان شاهی گفت: مجازات های سران قوای سه گانه برای متخلفان بسیار شدید است و جرایم تا 5 برابر افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قهرمان شاهی در گفت و گو با مرصادنیوز درباره نظارت و کنترل قیمت ها در بازار گفت: نفوذ دولت قدرت رسیدگی به تخلفات است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: ندامتگاه ها به لحاظ ماموریتی در قالب شعبه سیار در نوبت صبح و بعدازظهر به شهروندان خدمت رسانی می کنند و با تیم های بازرسی همکاری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی که کالاهای اساسی مانند نفت را ذخیره می کنند در همین مکان نگهداری و کالاها بین مردم توزیع می شود.

وی گفت: واحدهایی که تخلف داشته باشند و این تخلف تکرار شود نه تنها به جریمه ختم نمی شود، بلکه با توجه به اختیارات سران قوای سه گانه می توان اتحادیه را تعطیل و بنر بر درب این واحد نصب کرد. اتحاد. اتصال.

وی متخلفان صنفی را یادآور شد و گفت: البته اکثر اتحادیه ها قانونی هستند و کسانی که قصد رعایت آن را ندارند قطعا با اشد مجازات و اشد مجازات مواجه می شوند و بدون هیچ اهمالی واحد صنفی را تعطیل می کنیم. “

شاهی گفت: مجازات های مصوب سران سه قوه برای متخلفان بسیار شدید است و تعداد جرایم تا پنج برابر افزایش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: واحدهای صنفی مواظب باشند مردم را مورد آزار و اذیت قرار ندهند در غیر این صورت با اشد مجازات مواجه خواهند شد.

وی گفت: از آنجایی که اشراف بازرسان در کل شهرستان امکان پذیر نیست، بنابراین نیازمند کمک مردم هستیم و در صورت آشنایی مردم با انبار انباشت می توانند به سامانه تلفنی 124 135 و سامانه پیامکی ثبت شکایات 30000135 جریمه متصل شوند. یا نهادهای نظارت بر اطلاعات «باید به اطلاعات سپاه و پلیس آگاهی اطلاع داده شود و سریعاً در دستور یگان های بازرسی قرار گیرد و تیم بازرسی به منطقه اعزام و علاوه بر توزیع کالا بین مردم، آنها را در دستور کار واحدهای بازرسی قرار دهند. قوانین قاچاق را تحمیل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید