جزئیات اقدامات اضطراری برای سفر به نوروز / برای هواپیما و 5 فروند شناور آماده شوید


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811769

این را معاون فنی و عملیات اورژانس اعلام کرد

معاون فنی و عملیات اورژانس کشور از آمادگی بیش از 24 هزار و 500 نیروی اورژانس برای اجرای طرح نوروزی 1401 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فراهانی در جلسه هماهنگی طرح‌های حرکتی ویژه نوروز 1401 که پیش از ظهر امروز در شهرستان آزمایش برگزار شد، درباره آمادگی‌های فوری کشور برای سفر به نوروز و امدادرسانی در ایام نوروز 1401 گفت: اورژانس کشور دستور ویژه‌ای صادر کرده است. دستورالعمل سفرهای نوروزی همچنین دستورات لازم را برای بحث راهیان نور که قرار است امسال محقق شود، اعلام کردیم.

فراهانی با بیان اینکه دستورالعمل جامع سلامت نوروزی با همکاری سایر سازمان ها و ارگان های مرتبط تدوین و ابلاغ شده است، گفت: همچنین همایش سراسری مدیریت اورژانس با محوریت سلامت نوروز را برگزار می کنیم تا آخرین هماهنگی ها و اقدامات در این زمینه انجام شود. بودن.

معاون فنی و عملیات اورژانس همچنین به توان تجهیزاتی و لجستیکی اورژانس نوروزی اشاره کرد و گفت: در مجموع پایگاه های ما 3033 پایگاه است. همچنین 6273 آمبولانس در حالت آماده باش خواهند بود که از این تعداد 5774 دستگاه نوری بوده که نسبت به قبل یک درصد افزایش داشته است. 50 فروند بالگرد، یک فروند هواپیمای بال ثابت، 68 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 346 دستگاه موتور آمبولانس برای حوادث شهری و 5 دستگاه آمبولانس قضایی آماده است.

وی با بیان اینکه 400 دستگاه آمبولانس از نوع ویژه امدادرسانی و تردد در مناطق صعب العبور هستند، گفت: در مجموع 24 هزار و 518 نفر از کارکنان سازمان اورژانس کشور برای اجرای این طرح آماده خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید