جزئیات جدید میزان یارانه نقدی

جزئیات کمک نقدی اعلام خواهد شد. همه ایرانیان برای تامین کالاهای اساسی خود یارانه معیشتی دریافت می کنند. یارانه نقدی در سال جدید افزایش می یابد. کمک های نقدی بیش از بیست میلیون نفر آخرین کمک های مالی خود را در ماه آوریل دریافت کردند. کالابرگ جایگزین یارانه نقدی خواهد شد.

جزئیات جدید میزان یارانه نقدی

برای برخی از افراد در صورتی که هیچ گونه تسهیلاتی دریافت نمی کردند و حتی از کالا استفاده نمی کردند، معیشت اردیبهشت نسبت به ماه های گذشته کمتر بود. در این گزارش از منظر مخاطب به این معضل نگاه کردیم.

آخرین پرداخت کمک هزینه معیشت در مرحله یکصد و چهل و هفتم 20 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. طبق روال سپرده یارانه ای، مبلغ سپرده دهک های اول تا سوم 400 هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم 300 هزار تومان است. البته این مبلغ در صورتی خواهد بود که افراد از لیست کالاهای الکترونیکی خود استفاده نکرده باشند در غیر این صورت مبلغ استفاده از فهرست کالا از یارانه کسر و مابقی به حساب سرپرست خانواده واریز می شود.

در مورد بعدی گفته می شود اگر سرپرست خانوار یک میلیون تومان وام دریافت کند، اقساط این وام از یارانه کسر و مابقی به حساب سرپرستان واریز می شود. لازم به ذکر است که قسط این وام 2 ماه پیش به پایان رسیده است. ضمناً آورده مشمولانی که فرصت اعزام به عتبات عالیات (اربعین) داشتند از حساب یارانه سرپرستان خانوار کسر شد.

دیدگاهتان را بنویسید