جزئیات جدید نهایی شدن رتبه بندی معلمان در مجلس

جزئیات جدید نهایی شدن رتبه بندی معلمان در مجلس
احمد حسین فلاحی با اشاره به آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان گفت: لایحه رتبه بندی معلمان حدود یک ماه پیش برای رفع اکثر دغدغه های این گروه در مجلس تصویب شد اما اخیرا هیات امنا با آن مخالفت کرده و او ارسال کرده است. برای رفع این ایرادات به مجلس برمی گردد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اصل هفتاد و پنجم قانون اساسی که به بار مالی این لایحه می پردازد یکی از ایراداتی است که هیئت امنا به لایحه طبقه بندی معلمان پذیرفته است. با کمک دولت حل شود.آهسته آهسته

وی ادامه داد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس لایحه رتبه بندی معلمان را که هیأت امنا به آن ایراد دارد، اصل 75 اصلاح کرده است، اما اگر رئیس کمیسیون بتواند نظر دولت را در مورد این اصلاحات و تامین اعتبارات جلب کند، وجود خواهد داشت. اشکالی ندارد، در غیر این صورت اصلاحات کمیته حذف و لایحه اصلی دولت تصویب خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: دولت قبل برای لایحه رتبه بندی معلمان 2 میلیارد تن اعتبار در نظر گرفت که کافی نبود، بنابراین باید ردیف بودجه به لایحه اضافه شود و منابع جدید دولت دیده شود.

فلاحی ارتقای مقام معلم و تامین و معیشت این قشر را دو هدف اصلی لایحه رتبه بندی دانست و گفت: باید تلاش کنیم جایگاه معلم به عنوان متولی آموزش جامعه را با کارمند متمایز کنیم. «برای ارائه خدمات آرامش خاطر را فراهم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید