جزئیات قتل دو دختر فراری سیستان و بلوچستان توسط بستگانشان

جزئیات قتل دو دختر فراری سیستان و بلوچستان توسط بستگانشان

روز جدید دو دختر 17 و 18 ساله سیستان و بلوچستان پس از دلسوزی برای عزیزانشان و بازگشت به خانه خانه های خود را ترک کردند و توسط عزیزانشان کشته شدند.

در روزهای اخیر ویدئویی از قتل دو دختر جوان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این فیلم که در تاریکی شب فیلمبرداری شده است، جسد دو دختر جوان را نشان می دهد که تیرباران شده اند. اگرچه به نظر می رسد این فیلم اخیرا مرتکب جنایت شده است، اما پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد که قتل حدود 50 روز پیش رخ داده است.

ماجرا از این قرار است که دو دختر 17 و 18 ساله در روستای ترکانی شهرستان دشت عیاری چابهار در استان سیستان و بلوچستان بدون اطلاع خانواده از خانه خود خارج شده اند. به زاهدان رفت.

آنها چندین روز را دور از خانه گذراندند، اما بعداً پشیمان شدند و تصمیم گرفتند به خانه برگردند. قبل از بازگشت با خانواده خود تماس گرفتند و گفتند از کاری که کرده اند پشیمان هستند و به اشتباه خود پی برده اند. بستگانشان آنها را تشویق به بازگشت به خانه کردند و آنها به روستای خود بازگشتند.

دختران جوان خوشحال از اینکه خانواده ها آنها را بخشیده اند، در حال بازگشت به خانه هستند که ناگهان چند مرد از خانواده خود را در جاده فرعی گرانچادان، نرسیده به روستایشان، می بینند. مردان مسلح خشمگین اسلحه خود را به سمت دختران نشانه رفتند و در حالی که دو دختر بی پناه برای جانشان التماس می کردند، تیراندازی کردند و آنها را کشتند.

دقایقی پس از این حادثه، ساکنان منطقه به سرعت خود را به محل تیراندازی رساندند و چند نفر با تلفن همراه خود شروع به عکاسی از اجساد قربانیان کردند. حالا مشخص نیست چرا با گذشت حدود 50 روز از این حادثه تلخ این فیلم در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود؟

سرهنگ ابراهیم کوچک زی، فرمانده پلیس چابهار درباره این حادثه گفت: این حادثه در حوالی روستای دشتیاری ترکیه رخ داده است، اما مشخص نیست چرا فیلم کشف جسد دو دختر جوان منتشر شده است.

وی در خصوص جزئیات این جنایت می گوید: فرار دو دختر جوان از خانه باعث عصبانیت و ناراحتی خانواده آنها شد. آنها قبل از بازگشت به خانه، چند روز به دنبال دختران خود گشتند، اما قبل از ورود آنها به روستا این اتفاق افتاد.

وی در خصوص متهمان این پرونده گفت: متهمان از بستگان دو مقتول هستند که شناسایی و دستگیر شده و هم اکنون در بازداشت به سر می برند.

تحقیقات قضایی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید