جزئیات منتشر شده از طرح مدیریت هوشمند / یکشنبه هفته آینده شروع طرح

این طرح با هدف مدیریت، کنترل و پایش هوشمند بیماری عروق کرونر قلب از طریق تبادل اطلاعات آنلاین در بستر سامانه امید به منظور ایجاد تعادل در زندگی روزمره شهروندان و حفظ سلامت آنها انجام می شود. انجام شده.
ارکان حکمرانی هوشمند عبارتند از: ارکان طرح آزمایش واکسیناسیون و غربالگری و ارتباط آنها با زندگی روزمره شهروندان با استفاده از سیستم مدیریت هوشمند بیماری.

بر اساس این اطلاعیه کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی از بخش دولتی، دولتی، دولتی و خصوصی، دستگاه های اجرایی موضوع ماده 2 قانون مدیریت بحران، واحدها و فعالیت های تجاری (تجاری، تجاری، خدماتی، تفریحی، اجتماعی، صنعتی، صنعتی). ، سمینار، اقتصادی))، حوزه های پژوهشی و آموزشی (دانشگاه ها و حوزه های علمیه)، حوزه های فرهنگی و اجتماعی (نماز جمعه و نماز جمعه، مراسم مذهبی و ملی و …) و ترافیک و حمل و نقل (داخل شهری، برون شهری، غذای شخصی) موضوع طراحی

این طرح در 5 مرحله در سراسر کشور اجرا می شود.

دستگاه‌های اجرایی، حمل‌ونقل شهری، واحدها و فعالیت‌های صنفی، حمل‌ونقل برون شهری و تردد وسایل نقلیه شهری و پژوهش، پژوهش و آموزش پنج مرحله اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری‌ها در قالب سامانه امید هستند.

زمان شروع مرحله اول (مرحله) یکشنبه 30 شهریور 1400 و فاصله بین مراحل برای هر یک از مراحل پنج گانه یک هفته است.

برای آشنایی و اطلاع از ابعاد طرح، کافیست پیام های کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری های کرونا را از طریق رسانه ها و منابع موثق دنبال کنید.

رسانه ها باید بر اساس مفاد بیانیه های مطبوعاتی عمل کنند. جزئیات بیشتر در اطلاعیه های بعدی ارائه خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید