اجرای طرح هوشمند مدیریت بیماری تاج از هفته آینده در زنجان

ساعت: 12:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790807

معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره به وضعیت بیماری عروق کرونر قلب در استان زنجان گفت: طرح هوشمند مدیریت بیماری عروق کرونر قلب از یکشنبه هفته آینده در استان زنجان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران موج رسا و تسنیم، واکسیناسیون را مهم ترین مولفه در پیشگیری و کنترل بیماری ها دانست و گفت: در استان زنجان پیشرفت های خوبی در زمینه واکسیناسیون صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح مدیریت هوشمند بیماری تاج از یکشنبه هفته آینده آغاز می شود، گفت: این طرح در فازهای مختلف اجرا می شود و اجرای فازهای مختلف این طرح یک ماه به طول می انجامد.

معاون سیاسی استاندار زنجان گفت: طرح هوشمند مدیریت بیماری تاج برای دستگاه های خدمات رسان و خدمت گیرندگان اعمال می شود.

وی گفت: طرح هوشمند یک طرح ملی است. هدف اصلی این طرح واکسیناسیون شهروندانی است که واکسینه نشده اند.»

رفیعی با بیان اینکه دریافت و ارائه خدمات با ارائه کارت واکسیناسیون انجام می شود، گفت: کارت واکسن کرونا در سامانه ثبت می شود و افرادی که کارت واکسن کرونا ندارند باید برای دریافت خدمات آزمایش PCR منفی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه بیماری عروق کرونر قلب در استان زنجان کنترل شد، افزود: متاسفانه مثبت بودن تست PCR در شهرستان های طارم و هورامدره بالا است.

معاون استاندار زنجان شنا کرد: استاندار زنجان در ستاد ولی عهد استان زنجان دستور داده است که برای کنترل بیماری و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهر، موضوع بیش از دانش آموزان فرمانداری رصد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید