افزایش بیماری عروق کرونر قلب در روزهای آینده / نیاز به کنترل تاج های مثبت با قرنطینه هوشمند

زمان: 09:19
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775717

عضو کمیته علمی تاج ملی و رئیس بخش بیماریهای عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به وضعیت فعلی بیماری کرونر قلب در کشور ، گفت: ما قطعا در روزهای آینده افزایش موارد را خواهیم داشت ، اما تنها امید این است که تحت کنترل باقی بماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر پیام طبرسی با اشاره به روند نزولی تاج ، گفت: “البته ، پس از تجربه روند نزولی ، ما در وضعیت پایداری ماندیم ، که می تواند باعث نگرانی شود. اما امیدواریم با افزایش دامنه واکسیناسیون وضعیت بهتر شود.

وی افزود: البته راهپیمایی اربعین ، مراسم پایان ماه و سفرهایی که در تعطیلات هفته گذشته شکل گرفت تا حدودی نگران کننده افزایش تعاملات اجتماعی است ، اما امیدواریم با این کار بار بیماریها بیشتر نشود.

وی با اشاره به گسترش واکسیناسیون ، بازگشایی مجدد و افزایش مواجهه گفت: “ویروس از بین نرفته و افراد در حال آلوده شدن و انتقال آن هستند ، اما امیدواریم این عود بیماری موج جدیدی از بیماری را ایجاد نکند.”

طبرسی تاکید کرد: قطعا در روزهای آینده افزایش شیوع بیماری را خواهیم داشت اما تنها امید ما این است که قله ای مانند پنجم برای ما اتفاق نیفتد و این بیماری تحت کنترل باقی بماند.

وی در مورد سیستم مدیریت هوشمند تاج نیز گفت: داشتن چنین سیستمی بسیار مهم است تا افرادی که برای تاج مثبت هستند قرنطینه را در خانه خود ترک نکنند. متأسفانه یکی از مشکلات ما این است که افراد بیمار آزادانه در شهر حرکت می کنند و بیماری را به دیگران منتقل می کنند ، ما باید بتوانیم آنها را کنترل کنیم.

وی همچنین در مورد رنگ تاج شهرها گفت: این رنگها در درجه اول برای کارهای آماری هستند و برای واکنشهای سریع م notثر نیستند. ما نمی دانیم چه زمانی آمار افزایش می یابد و وقتی وضعیت قرمز می شود ، فقط فکر می کنیم. گرچه باید اقدامی انجام دهیم که به این مرحله نرسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید