جزئیات مهم افزایش مستمری + جزئیات

جزئیات مهم افزایش مستمری + جزئیات

روز جدید : پس از تلاش های فراوان، افزایش حقوق بازنشستگان تا امروز اجرایی نشده است اما در روزهای اخیر اخباری مبنی بر افزایش حقوق مستمری بگیران بعد از ماه محرم به گوش می رسد.

رئیس کانون بازنشستگان استان تهران درباره افزایش حقوق مستمری بگیران گفت: نمی دانیم چه اتفاقی می افتد اما آنچه از هیئت رئیسه انتظار داریم مصوبه ای است که قبلا تصویب کرده و به دولت ارسال کرده اند. دیر یا زود، اما روشن نمی شود. جزئیات بیشتر در مورد افزایش مستمری را در ادامه این مقاله بخوانید.

رئیس کانون بازنشستگان استان تهران گفت: هیات امنای سازمان تامین اجتماعی بر مصوبه قبلی خود پافشاری کند. در غیر این صورت، در جامعه درک می شود که هر تصمیمی که توسط مردان گرفته می شود می تواند اشتباه باشد.

علی دهگانکیا اظهار داشت: با توجه به اینکه دستور سه گانه رئیس جمهور پشت ماجرای حقوق بازنشستگان است، در نهایت مقرر شد موضوع به وزرای هیات امنای سازمان تامین سپرده شود.

وی بیان کرد: هیئت امنا قبلا پیشنهادی داشت و انتظار داریم با توجه به منابع و هزینه ها، هیئت امنا آنچه را که زودتر مطرح کردند، تصویب کند.

وی تاکید کرد: اگر غیر از این اتفاق بیفتد اشتباه می کنند. حالا اینکه تصمیم اول اشتباه بوده یا تصمیم امروز آنها خودش یک سوال است. بر این اساس انتظار داریم همان مصوبه قبلی تصویب شود یعنی. افزایش حقوق 38 درصد به اضافه 515 هزار تومان.

رئیس کانون بازنشستگان استان تهران تصریح کرد: نمی دانیم چه اتفاقی می افتد اما آنچه از هیئت مدیره انتظار داریم مصوبه ای است که قبلا تصویب کرده و به دولت ارسال کرده اند. دیر یا زود، اما روشن نمی شود.

دهقانکیا در رابطه با اظهارات دولت مبنی بر اینکه کارشناسی در مورد حقوق بازنشستگان انجام می شود، گفت: سایر بحث های کارشناسی از دست دولت خارج شده و دولت دیگر مسئولیت را به وزرای دولت واگذار کرده است. هیأت امنای تأمین اجتماعی؛ به ویژه وزیر اقتصاد و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی. اگر تصمیم نهایی توسط آنها گرفته شود قطعا دولت اعتراضی نخواهد داشت.

دهقانکیا افزود: هیات امنای سازمان تامین اجتماعی باید بر مصوبه قبلی خود پافشاری کند. در غیر این صورت، در جامعه درک می شود که هر تصمیمی که توسط مردان گرفته می شود می تواند اشتباه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید